ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαρτίου 19, 2009

6 γυναίκες τώρα…

Filed under: Uncategorized — simela @ 1:43 μμ

Πώς είναι δυνατόν να επενδύσεις την μοναδική σου βραδειά στην Θεσσαλονίκη με τον τρόπο που θα ήθελες, να δεις, δηλαδή, τα αδέλφια σου, τα ανήψια σου, τα παιδιά των ανηψιών σου – που όλοι μαζί ανέρχονται στους περίπου 100 – αλλά και αγαπητούς σου συγκενείς και επι πλέον και φίλους και αναγνώστες;
Είναι, όντως, αδύνατον όσες καλές προσπάθειες κι αν κάνεις!!!

Οι πιό τυχερές ήταν οι πέντε από τις ανηψιές που συνεννοήθηκαν να βγάλουν τη θεία τους και με τις οποίες πέρασα τις περισσότερες ώρες της μοναδικής μου νύχτας στην πόλη…

a8ina-09-486 a8ina-09-479 

…και όπως φαίνεται ακόμα συνεχίζουμε να φωτογραφιζόμαστε κάτω από τον λευκό πύργο της Θεσσαλονίκης έτσι όπως κάναμε μικρά αν καταφέρναμε να κατεβούμε από το χωριό, από το Καλοχώρι Σερρών.
Και μετά το φαγητό, κάπου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – ποτέ δεν συγκρατώ ονόματα μαγαζιών – ενώ ήμουν έτοιμη να επιστρέψουμε στο σπίτι πετάχτηκε η μια από αυτές με την πρόταση να συνεχίσουμε για μπουζούκια…
Μπουζούκια; Άγνωστη μου φαίνεται η λέξη αυτή σήμερα! Εγώ που παλιά πήγαινα στο σπίτι το πρωί και αφού πρώτα κλείσουν όλα τα νυχτομάγαζα της πόλης και συνήθως με αυτές τις ίδιες ανηψιές που τότε ηταν μικρές κοπελιές…

Με τα πολλά, και αφού το αποφάσησαν και οι άλλες, παρασύρθηκα κι εγώ…
Ναι, αλλά παλιά τις πήγαινε εγώ όπου ήθελα. Τότε ήμουν εγώ ο γνώστης της νυχτερινής ζωής και τώρα γίναμε 6 γυναίκες με διαφορετικές επιθυμίες και θέλω. Σε 5-6 μαγαζιά είχαμε μπει αλλά σε κανένα δεν αράξαμε.
Η μια δεν ήθελε το ένα, η άλλη δεν ήθελε το άλλο, εγώ, προσωπικά, δεν ήθελα ένταση και υψηλά ντεσιμπέλ και καταλήξαμε τελικά στο σπίτι έτσι όπως ήταν επιθυμητό από την αρχή…
Έφταιξε, βέβαια, και το γεγονός ότι όλα τα μαγαζιά ήταν όχι μόνο γεμάτα αλλά ξεχυλισμένα από κόσμο… κατάμεσα της οικονομικής κρίσης!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

