ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαρτίου 3, 2009

MY BIG FAT GREEK FAMILY…

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:10 πμ

img0021

Αυτή είναι η BIG FAT GREEK PONTIAN FAMILY μου! Και λείπουν και 3 άτομα που προφανώς ήταν στα ζα… ή σε κανένα χωράφι! Κάπου είμαι κι εγώ αλλά πού;;;;

Αυτήν την φωτογραφία είχε ο πατέρας μου στο πάσο του (πάσο λέγεται;) και ταξίδευε non stop σε μισή τιμή!
Ακόμα και τώρα ελεγκτές πάνω στα τρένα, στα μέρη μας, θυμούνται τον Ιορδάνη Μελετλίδη (με τα πολλά τα παιδιά) – Έτσι τον γνωρίζουν στην βόρεια Ελλάδα!

Την φωτογραφία πρόσφατα, που ήμουν στην Γερμανία, την σκανάρισε ανηψιός μου και την είχα ξεχάσει κιόλας μα την είδα τώρα και σκεύτηκα να την ανεβάσω.

Ίσως υπάρχει ενδιαφέρον, αν μη τι άλλο, στην πολυτεκνία της τότε εποχής!
Τι να πω εγώ… ας τα πει η φωτογραφία που λένε ότι λέει 1000 λέξεις…

3 Σχόλια »

  1. Ego se gnorisa kai sy den gnorises to eafto sou? stin gonia kato deksia kai i alli moiazei tin despoina sas. Prepei otan tin ebgale aftin tin photo o pateras sou eixes kai pantremena adelfia.

    Σχόλιο από Yanna — Μαρτίου 4, 2009 @ 2:54 πμ | Απάντηση

  2. έλα καλέ γιάννα και βέβαια ξέρω ποιά είμαι… είπαμε ήμαστε πολλοί αλλά όχι και τόσο πιά!!!
    μπράβο σου πάντως που με γνώρισες…
    ναι, η δέσποινα είναι η από την άλλη πλευρά και, ναι, υπήρχαν παντρεμένα αδέλφια…

    μάλιστα το μωρό που κρατά ο πατέρας μου στην αγκαλιά του είναι του αδελφού μου, του γιώργου, κι όχι αδελφάκι μου αλλά βαρέθηκα να το εξηγήσω στο κείμενο…

    η κυριακή, ο γιώργος και προφανώς και ο πολυχρόνης ήταν ήδη παντρεμένοι τότε αλλά ο θανάσης, που λείπει στην την φωτό, ήταν σίγουρα στα γίδια!

    Σχόλιο από simela — Μαρτίου 4, 2009 @ 7:59 πμ | Απάντηση

  3. exo kali mnimi se merika gegonota alla oxi se ola. Pantos na ksereis oso kai na megaloume ta matia paramenoun ta idia. An kyttas prosextika ta matia tha anagroriseis to prosopo esto kai meta apo 30 xronia

    Σχόλιο από Yanna — Μαρτίου 5, 2009 @ 2:22 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

