ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Φεβρουαρίου 28, 2009

Με τα δικά του μάτια…

Filed under: Uncategorized — simela @ 12:11 μμ

whatsmokingdoes2«Ντο πολλά ελέπω = τι πολλά βλέπω» έλεγε η φουκαριάρα η μάνα μου κάπου-κάπου! Το έλεγε όταν συνέβαινε κάτι τις το παράξενο… Τι το παράξενο να συμβεί τον καιρό εκείνο στο Καλοχώρι Σερρών, στο χωριό των 100 κατοίκων;

Την σκεύτομαι συχνά αυτή την κουβέντα της και αναρωτιέμαι τι θα έλεγε αν έβλεπε αυτά που εγώ βλέπω στις χώρες και στα χωριά που περπατώ, και στο IRL (In Real Life) και στο Internet…

Την σκεύτηκα πάλι τώρα επειδή μου έλεγε στο msn προηγουμένως ένας 32άχρονος, που καιρό τώρα προσπαθεί… να με «ρίξει», και με τον οποίο μιλούσα με εικόνα:
Αυτός: Πάντα απεριποίητο με βλέπεις, μωρέ – φορούσε τα καθημερινά του ο άνθρωπος…
Εγώ: Γιατί εμένα πώς με βλέπεις; Με πιτζάμες εγώ, με κουκουλάτη ρόμπα από πάνω και με μαλλί κατευθείαν από το κρεβάτι…
Αυτός: Μα, ναι, έτσι είναι ωραία, με την φυσική μας ομορφιά… όπως το παραμύθι!
Εγώ: Ποιό παραμύθι – για πες το να το μάθω…
Αυτός: Ήταν ένα νησί που το επισκέπτονταν συχνά οι πειρατές και κάθε φορά που αυτοί το πλησίαζαν έκρηβαν οι άνδρες κάτοικοι τις γυναίκες τους. Μια φορά που οι πειρατές έφταναν στο νησί είπε μια 80άχρονη γυναίκα στον άντρα της αγανακτισμένη «Τι με κρύβεις, μωρέ; Εμένα την 80άχρονη θα πάρουν;» Και της απάντησε ο παππούλης της «Κι αν κάποιος πειρατής σε δει με τα δικά του τα μάτια;»

Ένα τόσο μικρό «παραμύθι» με τόσο μεγάλο δίδαγμα δεν θυμάμαι να έχω ακούσει πολλές φορές…
Τώρα, τι να έλεγε η μάνα μου αν άκουγε και κάτι τέτοια…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

