ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Φεβρουαρίου 23, 2009

Ο έρωτάς μου…

Filed under: Uncategorized — simela @ 12:25 μμ

ek-vinter1 ek-var ek-sno1 ek-host

Την τρίτη κατά σειρά φωτογραφία την περίμενα εδώ και δύο χρόνια που μένω σ’ αυτό το σπίτι και την απόκτησα σήμερα το πρωί!
Είναι η βελανιδιά μπροστά ακριβώς στο σπίτι μου και την έχω απέναντί μου ακόμα και τώρα που γράφω αλλά και πάντα – το δε μέγεθός της τόσο μεγάλο που ο φακός της κάμερας μου δεν την παίρνει όλη!
Στα δύο χρόνια που μένω εδώ την έχω δει γυμνή, την έχω δει ντυμένη και στα πράσινα και στα κίτρινα και στα καφέ αλλά λευκοντυμένη σαν νυφούλα τώρα την βλέπω – τουλάχιστον με τόσο χιόνι που από χθες φωρτώνουν στα κλαδιά της!
Είναι η θέα μου, είναι η παρέα μου, είναι η παρηγοριά μου, είναι το οξυγόνο μου και είναι πάντα εκεί! Πάντα σταθερή και πιστή και πάντα έτοιμη να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα σε αμφισβητήσεις και αμφιβολίες…
Καμμιά μας δεν καταβάλει προσπάθειες να αλλάξει ή να παραποιήσει την άλλη…
Καμμιά μας δεν έχει σκοπό ή φιλοδοξία να φέρει την άλλη στα μέτρα και στα γούστα που θέλει και που πιστεύει ότι είναι καλύτερα και σωστότερα…
Δύο χρόνια τώρα έχουμε αποδεχτεί η μια την άλλη και μαζί προχωράμε… Μαζί χέρι με χέρι… Είναι η βελανιδιά μου… Είναι κι ένας έρωτάς μου…

dasha-sno-016

Απόψε την έβλεπα να ντύνεται στα λευκά και θαύμαζα πάλι την ομορφιά της…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

