ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Φεβρουαρίου 6, 2009

Απλά βιώνω…

Filed under: Uncategorized — simela @ 11:53 μμ

bild0382 bild040 bild041
Ελικρινά δεν ξέρω τι είναι αυτό που με κάνει να κλείνω ακόμα και ραντεβού με άνδρες από αυτά τα netdating…
Νά, Βάσω, εσύ που αναρωτιέσαι γιατί δεν γράφω… Νά γιατί δεν γράφω! Έχω και αυτή την απασχόληση τώρα… Κάνω dating 😉 … που το λέμε στην γλώσσα μας!

6 -7 φορές έχω πάει στην πόλη για καφέ, με τέτοιους άνδρες, και εκ των πρωτέρων ακόμα το ήξερα ότι εκεί θα παραμείνει – ότι το θέμα δεν θα προχωρήσει!
Και ρωτώ τον ευατό μου: Αφού, βρε Συμέλα, το ξέρεις ότι δεν πρόκειται να βρεθεί κάτι να σε ταρακουνήσει τι χάνεις, άραγε, τον χρόνο σου με τέτοια;

Οι άνδρες της ηλικίας μου θεωρούν τον εαυτό τους τελειωμένο – πώς και πώς περιμένουν την σύνταξή τους να αράξουν! Ακόμα και τις δαπάνες της κηδείας τους έχουν τακτοποιήσει!!!
Ναι παρακαλώ, και τέτοιος μου ‘χει τύχει!  «Δεν ξέρεις τι γίνεται… ας τα έχω εκεί στην άκρη…» λέει!
Κι εγώ με τέτοιους δεν κάνω!
Εγώ θέλω να ζήσω, θέλω να ταξιδέψω, θέλω να δημιουργήσω… θέλω, τέλος πάντων, ν’ αρχίσω μια νέα ζωή όπως και να εξεληχτεί αυτή… ΔΕΝ θέλω να αράξω μπροστά στην τηλεόραση ούτε και να πίνω καφέδες στα καφενεία αλλά ούτε και να ‘μαι μονίμως στην κουζίνα με κατσαρόλες, με τηγάνια και συνταγές… Έχει περάσει αυτή η φάση… τελείωσε… πάμε για άλλα!

Οι νεώτεροι άνδρες πάλι, έτσι οι πιό ζωντανοί, οι πιό ορεξάτοι και οι πιό ντελικάτοι… έχουν μικρά παιδιά στο σπίτι! Τι κάνεις λοιπόν; να γίνεις μαμά ξανά μανά;

«Μα τώρα βιώνεις… ποιός ξέρει αργότερα τι θα σου βγει απ’ όλα αυτά… μη σε απασχολεί… βίωνε μόνο… συνέχισε… προχώρα…» μου λέει ένας φίλος όταν του τα διηγούμαι, και δεν έχει και άδικο!
Και προφανώς γι αυτό πηγαίνω και πίνω και τους καφέδες μαζί τους… Τίποτα να μην πάρεις μια εμπειρία θα πάρεις… υλικό είναι και αυτή!

Και γι αυτούς που είναι και αναγνώστες μου dont worry – ονόματα ποτέ δεν θα αναφερθούν ούτε και άλλα στοιχεία!

Οι φωτογραφίες στο κέντρο της Στοκχόλμης από το σημερινό ραντεβού… –  Δεν ξέρω τι συμβαίνει με το wordpress και πλέον δεν μπορούμε να μεγενθήνουμε τις φωτογραφίες στο κείμενο…

2 Σχόλια »

  1. Εγώ πίστεψέ με δεν ξέρω πόσο είναι «χρήσιμος» είναι ένας άνδρας στην δική μας ηλικία και μάλιστα μ αυτά τα χαρακτηριστικά που περιγράφεις.Εγώ και άλλες πολλές που δεν τολμήσαμε όταν έπρεπε τώρα δεν κάνουμε τίποτε άλλο παρά να τους φροντίζουμε σαν μικρά παιδιά. Στην αρχή ,ήταν «παιδιά» και περιμέναμε να μεγαλώσουν ,να ωριμάσουν αλλά δυστυχώς τα δικά μας παιδιά φυγανε ,πήραν τον δρόμο τους και μας έμεινε το αιώνιο παιδί να το μεγαλωνουμε ώσπου να πεθάνουμε .Και να σκεφτείς ότι είναι το «παιδί » που γέννησε μια άλλη! γιαυτό σου λέω ,μακάρι να το βρεις το λαχείο αλλά πάλι υπάρχουν οι καλοί φίλοι,οι πολύ καλοί μας φίλοι που μαςκαταλαβαίνουν και είναι έτοιμοι να μας ακολουθήσουν σε ότι είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε.Και είμαι σίγουροι ότι έχεις τέτοιους φίλους Χρόνια σου πολλά.

    Σχόλιο από βασω — Φεβρουαρίου 7, 2009 @ 2:44 μμ | Απάντηση

  2. μα δεν το ‘ξερες, Βάσω μου, ότι από τις γυναίκες ξεκινούν όλα; εμείς οι γυναίκες όπως μάθουμε στους γιούς μας τα ίδια θα περιμένουν και αυτοί από τις γυναίκες τους… έτσι πάει αυτό και στην συντροφική ζωή αν η αρχή ξεκινήσει στραβά μια ζωή στραβά θα πάει – μια ζωή και θα τον «μεγαλώνουμε» και θα τον «νταντεύουμε» και θα τον «φροντίζουμε»…

    Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 7, 2009 @ 10:43 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

