ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιανουαρίου 23, 2009

Για ένα touchpad…

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:36 μμ

julijas-profileΠριν τελειώσει η εγκύηση, πριν δηλαδή κλείσει ένας χρόνος από τότε που αγόρασα το τελευταίο μου laptop – σε περίπου δέκα μέρες -, έπρεπε να το τους το πάω για μια μικρούλα επισκευή!
Και άνοιξα, τώρα , το παλιό μου laptop, δηλαδή το παλιό μου κόσκηνο που το είχα σχεδόν πεταμένο, και το οποίο πάει όπως ένας… καρβουνιάρης – κολλά κάθε τόσο και λιγάκι  και δεν ξεκολά όσο κι αν το παρακαλώ!
Όλο κι όλο 2-3 σελίδες μου επιτρέπει να έχω ανοιχτές ταυτόχρονα κι εγώ που ήμουν συνηθισμένη να έχω γύρω στις δέκα πρέπει τώρα να μάθω να πάω με την ταχύτητα μιας χελώνας… κι έστι θα είμαι επί δύο με τρεις εβδομάδες που χρειάζονται, λέει, για να επισκευάσουν κάτι που στην ουσία δεν με ενοχλούσε και ιδιαίτερα!

Το touchpad του δεν λειτουργούσε καλά και τώρα που γράφω κολλά συνεχώς κι εγώ αγανάκτησα και σταματώ εδώ….

2 Σχόλια »

  1. Ελα ρε Σιμέλα, μας λείπεις.Μας λείπει ο λόγος σου, η ματιά σου στα πράγματα, οι εικόνες σου ,η αισιοδοξία σου .Έχεις φίλους που δεν τους ξέρεις όπως εγώ που σε διαβάζω αμέσως μόλις πάρω το PC μου στα χέρια μου.Εισαι μια απίθανη για μένα παρέα .Να είσαι πάντα καλά.

    Σχόλιο από vaso — Ιανουαρίου 26, 2009 @ 9:10 μμ | Απάντηση

  2. vaso το ότι με διαβάζεις μόλις πάρεις το PC στα χέρια σου είναι, ας μη πω η μεγαλύτερη, αλλά μία από τις μεγαλύτερες χαρές για μένα!!!
    ειλικρινά μου είναι αδύνατον να αντιληφθώ πως η αισιοδοξία μου βοηθά άλλους!!!

    σκέψου, δηλαδή, πόσο εύκολο είναι ο ένας να βοηθά τον άλλον διότι το να γράφω για μένα είναι παιχνίδι!
    φαντάσου αν όλοι μας με μια πανεύκολη, για τον καθένα μας, κίνηση βοηθούσαμε άλλους – πόσο διαφορετικός θα ‘ταν ο κόσμος!!!!
    δυστυχώς όμως υπάρχουν αυτοί που αν τους ζητήσεις κάτι αισθάνονται ότι τους εκμεταλεύεσαι… αχ, τι μου θύμησες τώρα! θα το κάνω ποστ αυτό…

    Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 2, 2009 @ 5:54 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

