ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιανουαρίου 12, 2009

Υπερπαραγωγή – Υπερκατανάλωση…

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:47 πμ

Τουλάχιστον καμμιά δεκαριά χρόνια έχω να φάω απ’ αυτά τα λουκάνικα με ψωμάκι που πουλάν στους δρόμους σαν fast food αλλά στην Γερμανία, που ήμουν για τις γιορτές, τα έφαγα κι αυτά! Τρεις φορές κιόλας… Μα παρασύρθηκα αφού παντού έβλεπες να πουλούν τα φημισμένα τους λουκάνικα σε διάφορα σχέδια και μεγέθη! Καλά, αυτά τα μακρόστενα μ’  ‘εκαναν να σκάσω στα γέλια – ποτέ παλιά δεν έχω δει τέτοια!!!
tyskland-juljia-918 tyskland-juljia-762 tyskland-juljia-644

Αυτός στην τρίτη φωτογραφία κι αν δεν είναι στην κυριολεξία αυτό που λέμε mobil fast food!
Δικό μου όλο εκείνο το λουκάνικο με το μικροσκοπικό ψωμάκι που μέχρι να το έτρωγα είχα πασαλείψει τα χέρια μου… άστα να πάνε…

tyskland-juljia-648 tyskland-juljia-650 tyskland-juljia-652 tyskland-juljia-654 tyskland-juljia-655 tyskland-juljia-651

Τα είδη των αλαντικών που έχω δει στην Γερμανία δεν τα έχω δει σε καμμία άλλη χώρα, και δεν είναι λίγες αυτές που έχω περπατήσει. Καλά, αυτό το ήξερα και από παλιά – από πριν 35 περίπου χρόνια που είχα μείνει εκεί για 6 μήνες και τα αλαντικά τους τα έτρωγα σκέτα, δίχως ψωμί!!! Ε, με την πείνα που είχα φύγει από το χωριό να μην τα έτρωγα;
Αλλά για τα είδη των τυριών τους δεν είμαι σίγουρη – οι Ιταλοί ή οι Γάλλοι ίσως είναι πιό καταναλωτικοί στο είδος αυτό θαρρείς και θα ‘μασταν πιό δυστυχισμένοι αν στην αγορά υπήρχαν μόνο τα μισά είδη!!! Ή και το ένα τρίτο αυτών!!!

Όλα αυτά στο πολυκατάστημα Galeria, στο Alexanderplatz του ανατολικού Βερολίνου όπου οι τιμές τσούζουν – τσούζουν αρκετά!
Κι αν συγκρίνω τις πόλεις Αθήνα, Στοκχόλμη, Νέα Υόρκη και Βερολίνο αυτήν την τελευταία την βρήκα ακριβότερη απ’ όλες με την Αθήνα στην δεύτερη μοίρα και την Στοκχόλμη στην τελευταία!

2 Σχόλια »

  1. ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΩ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ…ΑΣΤΑ ΖΗΜΙΑ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ.ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΓΩ ΤΑ ΤΣΑΚΙΣΑ ΤΑ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΖΕΣΤΟ ΚΡΑΣΙ(ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ)ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΑ ΧΑΣΩ ΤΩΡΑ.ΠΕΙΝΑΩ…..

    Σχόλιο από ioanna — Ιανουαρίου 12, 2009 @ 11:34 πμ | Απάντηση

  2. glugenwine… κάπως έτσι το λένε το ζεστό το κρασί διότι οι σουηδοί το λένε glögvin…
    το είπια κι εγώ τις παραμονές των χριστουγγένων που πήγα με οικογενειακά άτομα σε μια γιορτούλα και εκεί ήταν που έφαγα το πρώτο wurst/λουκάνικο – ακολούθησαν μετά άλλες δυο φορές στο Βερολίνο!
    σε αντίθεση με σένα εγώ έχασα κιλά στην Γερμανία… αλλά κι έτσι καλά είμαι… τι 63 τι 61;

    Σχόλιο από simela — Ιανουαρίου 13, 2009 @ 1:37 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

