ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιανουαρίου 11, 2009

Στα Καραγκιοζλίστικα…

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:07 μμ

Σ’ αυτή την γλώσσα, στα καραγκιοζλίστικα, έκανε το Χριστουγεννιάτικο κύρηγμά του ο Αρχιμανδρίτης (που δεν έκανα τον κόπο να συγκρατήσω και το όνομά του) στο ελληνικό ποίμνιο στην εκκλησία της γερμανικής κωμόπολης Aschaffenburg κοντά στην Φρανκφούρτη. Σ’ ένα ποίμνιο που στοιχιματίζω ότι ούτε το 5% είχαν ποτέ πατήσει σκαλί γυμνασίου!

Μια χαρά, στα απλά και αντιληπτά ελληνικά, μας τα ‘πε μόλις βγήκε από το ηρώο, ο τύπος, και συστήθηκε! (Από μια άλλη πόλη ήταν αλλά ήταν προσκεκλημένος στο Aschaffenburg και του έκανε την τιμή ο τοπικός ιερέας να κάνει ακόμα και το κύρηγμα….) μα σαν άρχησε το ίδιο το κύρηγμα, που το έλεγε σαν να άκουγες ένα κασσετόφωνο, δεν καταλάβαινες τίποτα! Μα τίποτα σας λέω!
Κάτι αφηρημένες έννοιες έλεγε, σε κάτι σαν καθαρεύουσα, και αναρωτιώμουν αφού ο άνθρωπος γνωρίζει την ελληνική, και το είχε αποδείξει στην αρχή, γιατί τώρα μιλά στην καραγκιοζλίστικη;

Είχα σκεφτεί πως αν τον διέκοπτα και του έλεγα να πάψει να μας δουλεύει και αν θέλει να μας πει κάτι να μας το πει στα απλά ελληνικά θα στενοχωρούσα την νύφη μου που μένει εκεί – ε, μη νοιώσει ότι την έχω εκθέσει που προφανώς θα προσέβαλα έναν ιερέα!

Και τον άφησα να μας δουλεύει! Στενοχωρήθηκα όταν η νύφη μου εκ των υστέρων μου είπε πως θα χαιρόταν αν του είχα κάνει την παρατήρηση! ΚΡΙΜΑ! Είχα χάσει την ευκαιρία να κάνω φασαρία μέσα σε μια εκκλησία – άλλοι τις κάνουν μέσα σε μπουζουξίδικα εγώ θα την έκανα μέσα σε εκκλησία! why not? αλλά δεν την είχα την τιμή!

tyskland-juljia-324 tyskland-juljia-316 tyskland-juljia-305

Στο μικρό αυτό κτίσμα, γύρω στα 6 Χ 8 μέτρα ο εσωτερικός χώρος με γυναικονύτη, στεγάζεται η ελληνική εκκλησία. Η μια από τις κυρίες στο ψαλτήριο είναι η γυναίκα του τοπικού ιερέα που… παλάτια έχει χτίσει άκουσα οι γλώσσες εκεί να λένε! Εγώ δεν ξέρω…νύπτω τας χείρας μου 😉

2 Σχόλια »

  1. Παλατια εχει κτιση…
    Οπου Ελληνας και η κατινια μετα η ρουφιανια, και παει λεγοντας,
    Αν δεν θελατε να χτιζουν παλατια οι μαυροφορεμενοι ταλιμπαν , μην πατατε στο μαγαζι τους, αλλα απο τη μια η επειδιξη κοιτα πιος ειμαι εγω,και απο την αλλη η κατινια για το πνευματικο τους.
    Τα ζωα τα σταυλισμενα……….

    Σχόλιο από nio69 — Ιανουαρίου 12, 2009 @ 1:38 μμ | Απάντηση

  2. nio69 εγώ σαν επισκέπτρια στην Γερμανία είχα πάει στο μαγαζί των μαυροφορεμένων ταλιμπάν, όπως τους λες. διαφορετικά, προιόντα σαν την θρησκεία εγώ δεν καταναλώνω.
    τώρα δεν είμαι σίγουρη αν κατάλαβα καλά τι εννοείς με τις επιδείξεις και κατινιές…

    Σχόλιο από simela — Ιανουαρίου 13, 2009 @ 1:27 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

