ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Δεκέμβριος 20, 2008

Τις ευχές μου…

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:51 πμ

Ξεκούραση για γιορτές τώρα και ταξίδια. Αύριο αναχωρώ για Φρανκφούρτη και απο εκεί αργότερα για Βερολίνο και για μερικές μέρες παίρνω διαζύγιο από το laptop μου!

Ακολουθούν λίγες φωτογραφίες από την Στοκχόλμη στον χριστουγεννιάτικό της συνοστισμό – τις έχω πάρει από την καφετέρια στον πέμπτο όροφο του παλυκαταστήματος Åhlens, στην ψηχή του κέντρου της πόλης! Είχα συναντηθεί χθες με την φίλη μου την Βούλα, εκεί, για καφέ  και για καμμιά «βόλτα» μετά αλλά ο ιστερισμός στα μαγαζιά μας έδιωξε νωρίτερα από το κέντρο και ήρθαμε στο σπίτι μου να αποτελειώσουμε την διαδικασία του επίσημου μου mail και της ιστοσελίδας www.simela.com (που με την πρώτη ευκαιρία θα αναννεωθεί) που εδώ και ευδομάδες ήταν εκτός λειτουργίας…

Αυτά τα λίγα για τώρα!  Καλές και ήρεμες γιορτινές μέρες σας εύχομαι…

jul-08-stockholm-016 jul-08-stockholm-019 jul-08-stockholm-020 jul-08-stockholm-0222 jul-08-stockholm-017

2 Σχόλια »

  1. Simela, jag önskar dej en jättegod jul och ett nytt år med HÄLSA!! Hoppas du får trevligt i Frankfurt och Berlin, må så gott! Stor kram!

    Σχόλιο από Ingabritt — Δεκέμβριος 21, 2008 @ 12:55 μμ | Απάντηση

  2. Έχεις τις θερμότερες ευχές μου για Χρόνια Πολλά Συμέλα μου κι Ευτυχισμένος ο Καινούργιος Χρόνος…
    Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες και γίνονται πιο λαμπρές με το χαμόγελό σου

    Σχόλιο από vasilis — Δεκέμβριος 24, 2008 @ 7:30 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

