ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Δεκέμβριος 7, 2008

Αρνητική ενέργεια & Κακά πνεύματα…

Filed under: Uncategorized — simela @ 12:15 μμ

namnls3apΤο Ειρηνάκι, που λέτε, η γνωστή ενός παλιού μου γνωστού από την Αθήνα που ζήτησε να φιλοξενήσω, και το κάνω από την Πέμπτη, δεν έχει καμιά σχέση μ’ αυτά που έλεγα στο χθεσινό μου κείμενο… Όχι πως δεν αγαπά όλους τους Αγίους, και κυρίως τον Άγιο Νεκτάριο αφού ότι του ζητά της το φέρνει, αλλά είναι γεμάτη με αρνητική ενέργεια…

Δεν πρόκειται, λέει, να παντρευτεί Έλληνα επειδή όλοι τους είναι ΜΑΛ…. και αν είναι δυνατόν να βρει έναν Σουηδό ή έναν Γερμανό για τον σκοπό αυτό θα το ‘κανε ευχαρίστως…

ΜΑΛ… είναι κι όλοι οι υπόλοιποι στην Ελλάδα κυρίως οι γιατροί που τους έφαγαν ολόκληρη περιουσία για να εγχειρήσουν τη μάνα της και από πάνω να την αφήσουν και κατάκοιτη και… παρολίγο να τους βγάλει στον Τριανταφυλλόπουλο…

ΜΑΛ… είναι και όλοι οι Σουηδοί στο Malmö, εκεί όπου είχε μείνει για 5 βραδιές, και κανείς δεν προθυμοποιούνταν στις μετακινήσεις της να τη βοηθήσει για να κουβαλήσει την κόκκινη της βαλίτσα και τα γύρω στις 10-15 τσάντες, τσαντάκια, σάκκους, σακιδιάκια κλπ., που είχε μαζί της για το δεκαήμερό της ταξίδι στην Σουηδία!

Ετοιμάζεται να φύγει τώρα και για τις τρεις αυτές νύχτες, που τη φιλοξένησα, θα χρειαστώ τρεις μήνες για να ξορκίσω την αρνητική ενέργεια που έχει σκορπίσει στο κατ’ άλλα ήρεμο και αρμονικό μου σπιτάκι…

Ανοίγω, λοιπόν, πόρτες και παράθυρα για να φύγουν τα κακά πνεύματα και βοήθειά μου!!!

4 Σχόλια »

  1. Κάτι μου λέει ότι και οι Σουηδοί και οι Γερμανοί γαμπροί και αυτοί ΜΑΛ… θα είναι!!
    :-))))
    Δύσκολοι καιροί για κατά τα άλλα… καλοπροαίρετους ανθρώπους!

    Σχόλιο από Charoulita — Δεκέμβριος 8, 2008 @ 2:12 πμ | Απάντηση

  2. Αχ Συμελα μου τι τραβας και συ .Ανοιξε κοριτσι μου τα παραθυρα και τις πορτες γιατι δε μας κανει καλο η αρνητικη ενεργεια και η μιζεροι ανθρωποι.Και δε νομιζω οτι ολοι οι Ελληνες ειναι μαλακες ελεος.

    Σχόλιο από ioanna — Δεκέμβριος 8, 2008 @ 9:40 πμ | Απάντηση

  3. Charoulita αχ, φτάνει η μαλα…. που μπήκε στο σπίτι μου με την Ειρήνη…
    no more please….
    οι καιροί πάντα ήταν οι ίδιοι αλλά διαφορετικά αντιμετώπιζαν τα πράγματα οι άνθρωποι γι αυτό και νομίζουμε ότι ήταν καλύτερα.
    μάλλον εμείς πρέπει να αλάξουμε, λέω τώρα!!!!

    Σχόλιο από simela — Δεκέμβριος 16, 2008 @ 4:00 μμ | Απάντηση

  4. ιωάννα φαντάζομαι ότι μέχρι τώρα έχουν φύγει όλα … εκτός από την γρίπη που ίσως και γι αυτό να μου παρουσιάστηκε!!! εγώ γρίπη από σπάνια μέχρι ποτέ είχα παλιά…
    δεν πειράζει, δοκιμασίες της ζωής είναι όλα αυτά…

    Σχόλιο από simela — Δεκέμβριος 16, 2008 @ 4:02 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

