ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Δεκέμβριος 2, 2008

Διεθνή καρριέρα πλέον ;-)

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:54 πμ
Tags: , , , ,

putpuri-ingabritt-072Αγαπητοί αναγνώστες κάτι συμβαίνει με το mailbox μου και δεν παίρνω τα σχόλιά σας σε mail!

Ούτε καν το award που η αγαπητή μου φίλη, η Ingabritt, μου έχει στείλει πήρα χαμπάρι… förlåt gumsan!!!
Και το κακό είναι ότι σε αυτό το blog, με την πλατφόρμα του wordpress, ακόμα δεν έχω μάθει πώς ανεβάζουν εικόνες, links κλπ., και το award της Ingabritt δεν ξέρω πού να το βάλω!

Συγνώμη που δεν ανταποκρίνομαι… έχω και αυτά τα datingsites όπου έχω ανοίξει τα πλοκάμια μου όχι μόνο στην Σουηδία, ούτε και μόνο στην Ελλάδα, αλλά στον δεθνή, πλέον, χώρο…

Τι; Τι ψάχνω εκεί;

Αν το ‘ξερα να είσατε σίγουροι ότι θα το ‘βρισκα εδώ και καιρό…

(Στην φωτογραφία με την φίλη μου, την Ingabritt, τον Αύγουστο που από την Νάουσα, όπου μένει, ανέβηκε για διακοπές στην Στοκχόλμη)

2 Σχόλια »

  1. Vad trevligt vi hade den där dagen!! Hoppas vi ses igen, antingen här eller där…Kram!

    Σχόλιο από Ingabritt — Δεκέμβριος 3, 2008 @ 7:16 πμ | Απάντηση

  2. nämen gumman…. alltid så roligt att se dig både här och IRL!
    jodå, klart vi ses igen!antingen i stockholm igen eller i Naousa… nobody knows!
    puss & kram till er båda!

    Σχόλιο από simela — Δεκέμβριος 3, 2008 @ 2:23 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

