ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Δεκέμβριος 2, 2008

Και σχολείο τα netdatings…

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:29 πμ
Tags: , , , ,

Άνδρες… Άνδρες… Άνδρες…  Ω, Θεέ τι πολλοί άνδρες ψάχνουν!
Και σίγουρα και τι πολλές γυναίκες – αυτές δεν τις βλέπω στα dating sites αφού κι εκεί το σύστημα λέει ότι αν είσαι γυναίκα άνδρα, ασφαλώς, θα ψάχνεις… Όχι ακριβώς γι αυτό αλλά επειδή την μηχανή αναζήτησης από την αρχή έτσι την έβαλα σε λειτουργήσει. Αλλά κι αφού, εδώ που τα λέμε, όντως οι άνδρες μ’ ενδιαφέρουν… αλλά όχι μόνο!
Μέσα στα sites αυτά, αν και μόνο 1-2 μήνες εγώ εκεί, έχω δει πολλά και πολλά έχω βιώσει και οι εμπνεύσεις πάνε αβέρτα κουβέρτα… αλλά, και πάλι, όχι μόνο!
Αυτοί οι μήνες υπήρξαν για μένα κι ένα σχολείο!!! Και τα αγγλικά μου τα ‘χω φέρει σε σημείο που και blog στα αγγλικά θα μπορούσα να ξεκινήσω, όπως μου το ζητούν και αυτοί με τους οποίους συζητώ… αλλά ποιός το ξενικά τώρα; εδώ το σουηδικό μου blog κοιμάται πού να ξεκινήσω και αγγλικό;

Επανέρχομαι…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

