ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Νοέμβριος 26, 2008

Καπέλο με φτερό…

kapela-spiros-003 liza-hattar-001

Και μια και τελευταία με βλέπετε με καπέλα, σκουφάκια όπως τα λέει και η αγαπητή μου Ιωάννα, ας γράψω και λίγα γι αυτά τα οποία, βέβαια, ποτέ δεν θα φορούσα αν δεν το έφερνε η περίπτωση του κοντού μαλλιού και της ανάγκης να αποφύγω το κρύο!
Τα συγκεκριμένα, και κάποια ακόμα, τα αγόρασα τον Ιανουάριο που ήμουν στη Νέα Υόρκη… τζάμπα πράμα εκεί!

liza-hattar-004

Αυτό δε, που μου το χάρησε η αγαπημένη μου φίλη, η Μαίρη που με φιλοξένησε τότε εκεί, μου θυμίζει την μάννα μου!

Αν είχε τις προυποθέσεις η μάννα μου, η όμορφη και νταρντανοσερραία εκείνη γυναικάρα, θα γινόταν η πιό κοσμοπολίτισσα του κόσμου!
Δεν καταλάβαινα τίποτα εγώ τότε μα τώρα θυμάμαι γιατί στα φτιαχτά παραμύθια που μας έλεγε πάντα μιλούσε για ταξίδια στην Αμερική, για μεγάλες επισημότητες και για καπέλα με φτερά…

Και τι δεν θα ‘δινα για να τη δω μ’ ένα τέτοιο καπέλο – συγκινήθηκα τώρα – γιατί, μωρέ, πάντα εκ των υστέρων να τα βλέπουμε αυτά;

nea-yorkh-061

Κι εδώ στο greektown, Astoria της Νέας Υόρκης, τον Ιανουάριο του 2008 με το καπελάκι της Μαιρούλας…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

