ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Οκτώβριος 28, 2008

Τα κοινά με την Cecilia…

Filed under: Uncategorized — simela @ 1:39 μμ
Tags: , , , ,

Χάθηκα, ναι, διαβάζω ένα βιβλίο, την ιστορία μιας σουηδής, που μου θυμίζει πολύ την δική μου ιστορία…

Αν και ο δικός της πατέρας ήταν για πολλά χρόνια ο τρανός διευθηντής της VOLVO ωστόσο μου θυμίζει σε πολλά τον πατέρα μου που μπορεί τέτοιος διευθηντής να μην υπήρξε αλλά το κύρος που είχε στην περιοχή μας αναλογούσε με το κύρος του P.G. Gyllenhammar, του πατέρα της συγραφέα, στην Σουηδία.

Την κοπέλα έτυχε να την γνωρίσω μέσω μιας φίλης και την Κυριακή που ήμασταν μαζί, και τα πίναμε και τα λέγαμε, μου είχε δώσει το βιβλίο της που μεγάλο σκάνδαλο είχε προκαλέσει όταν είχε εκδοθεί!

Διότι σε οικογένειες σαν αυτής, της υψηλής κοινωνίας, όλα είναι επιφανειακά, προσποιητά και φτιαχτά, την αλλήθεια πολύ καλά την κρύβουν πίσω από σιδερένιες βαριές πόρτες και κάνουν τα πάντα για να μην την επιτρέψουν να βγει…. τα ξέρουμε τώρα αυτά, δεν χρειάζεται καν να τα αναλλύσουμε!

Η Cecilia, ωστόσο, που σαν και μένα σαν χείμαρο τα είχε ξεράσει τα γράφει χαρτί και καλαμάρι… οι δε γονείς της το είχαν αποδεχτεί το βιβλίο ενώ οι δικοί μου έκαναν τα πάντα να πνίξουν το δικό μου!

Αυτό το βιβλίο διαβάζω και με κρατά μακριά από το blog…επανέρχομαι

(στην φωτογραφία με την πανέμορφη Θεά, Cecilia Gyllenhammar, μαγειρεύουμε μακαρονάδα…)

4 Σχόλια »

  1. Με την ησυχία σου κοπέλα μου. Πες μας, μετά, τι γεύση σου άφησε. Την καλημέρα μου.

    Σχόλιο από vloutis — Οκτώβριος 30, 2008 @ 10:44 πμ | Απάντηση

  2. vlouti μ’ έχει αφήσει άφωνη αυτή η κοπέλα με τον βίο της.
    άλλα φανταζόμουν να διάβαζα κι άλλα βρήκα και ολόκληρο post μάλλον θα γράψω γι αυτήν και τον πατέρα της που τόση ιστορία έχει γράψει στον χώρο της οικονομίας της Σουηδίας!

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 31, 2008 @ 2:05 μμ | Απάντηση

  3. Δεν τη φέρνεις τη θεά στην Ελλάδα σαν έρθεις για διακοπές; 🙂

    Σχόλιο από heliotypon — Νοέμβριος 1, 2008 @ 4:38 πμ | Απάντηση

  4. heliotypon σ’ αρέσει ε;
    είδες τι κούκλα είναι… κι αν είσαι καλό αγόρι θα σου την φέρω 😉

    Σχόλιο από simela — Νοέμβριος 6, 2008 @ 4:03 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

