ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Οκτώβριος 14, 2008

ΤΕΕΕΛΟΟΟΣ!!!!!!!!

ΤΕΛΟΣ ΟΙ 24 ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ 6 ΠΡΩΤΕΣ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ 18 HERCEPTIN!
ΟΛΑ ΤΕΛΟΣ ΣΗΜΕΡΑ!

Μ’ αυτή την τούρτα στο χέρι, που με τα χεράκια του έχει φτιάξει ο μικρότερος ο γιός μου, (είναι καλητέχνης γαστρονομίας αυτός) πήγα στο νοσκοκομείο SÖS (Söder Sjukhus), έτσι για ένα ευχαριστώ στις κοπέλες/νοσοκόμες, να φάνε με τον καφέ τους!
Και προσέξτε: στις κοπέλες του τμήματος πήγα την τούρτα κι όχι στην υπεύθηνο νοσοκόμα μου μόνον, ούτε και στην προισταμένη του τμήματος μόνον! Και προσέξτε περισσότερο: στο τέλος των θεραπειών κι όχι στην αρχή… για να με προσέξουν, δήθεν, περισσότερο από τις άλλες.
Οι νοσοκόμες είναι το ίδιο υπεύθηνες για όλους τους ασθενείς και με την ίδια ζεστασιά και κατανόηση προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε όλους…

Εδώ με τα καλώδια για τελευταία φορά…

Μπήκα μετά στο γραφείο των νοσοκόμων και… τρελαίνομαι να φωτογραφίζω τους ανθρώπους ΠΡΙΝ ακόμα στηθούν και γίνουν σαν αγάλματα μπροστά στην κάμερα…

Κι εδώ μια αναμνηστική φωτογραφία και με την προισταμένη και με άλλες νοσοκόμες…

Εσείς που με διαβάζεται καιρό ξέρετε πώς είχα ξεκινήσει τις θεραπείες! Σαν μαγκάκι που λέει και ο ΑΦΜ!
Σήμερα δεν το ‘ριξα στον χορό. Τόσο ανάποδα τα πάω εγώ!
Όταν τα άρχιζα χώρευα και τώρα που τα τελείωσα…. τουλάχιστον μέχρι στιγμής ακόμα δεν έχω χωρέψει αλλά σε λίγο αν ακούσω κάτι καλό στο ΜΕΛΩΔΙΑ ράδιο (99,2 – αυτό ακούω τώρα), έτσι απρόβλεπτη που είμαι, μπορεί και να σηκωθώ και να το ρίξω στα ζειμπέκικα κλπ…

Αυτά για την ώρα… άντε και καλή σταδιοδρομία, λένε στους απόφοιτους, σ’ εμάς που 24 φορές φάγαμε τα χημικά και τα αντισώματα τι λένε;

34 Σχόλια »

  1. Λένε «Σιδερένια!»
    Πάντα γερή και όρθια!

    Σχόλιο από Φωτεινή — Οκτώβριος 14, 2008 @ 7:39 μμ | Απάντηση

  2. To χαμόγελό σου, αν και καλωδιωμένη, είναι μοναδικό.
    To ξαναλέω:
    είσαι Μαγκάκι με το Μι κεφαλαίο.
    (κάνει και ρίμα…)

    Σχόλιο από Allu Fun Marx — Οκτώβριος 14, 2008 @ 8:01 μμ | Απάντηση

  3. «Σιδερένια» λοιπόν να είμαι Φωτεινή μου!
    Σ’ ευχαριστώ κι εσένα και τους άλλους που με μαθαίνετε πράγματα που στο εξωτερικό πολύ εύξολα ξεχνάς….

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 14, 2008 @ 8:16 μμ | Απάντηση

  4. Α Φ Μ μου ευχαριστώ για τα κομπλιμέντα!!!
    λέγε μου τέτοια να ανεβαίνουν οι μετοχές μου 😉

    ναι, γι αυτό το χαμόγελό μου πολλά μου λένε και να ‘ναι καλά η μάνα μου (άντε και ο πατέρας μου) που μου το χάρησαν….. αλλά και το δεύτερο κομπλιμέντο σου μ’ αρέσει – το Μαγκάκι!!!

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 14, 2008 @ 8:22 μμ | Απάντηση

  5. Καλές ζεμπεκιές, λένε! 🙂

    Σχόλιο από roulakaramitrou — Οκτώβριος 14, 2008 @ 8:28 μμ | Απάντηση

  6. α, έτσι έ;
    λένε και «καλές ζεμπεκιές»
    ωραία λοιπόν… «καλές ζεμπεκιές» ΜΟΥ εύχομαι:-)roulakaramitrou!

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 14, 2008 @ 8:35 μμ | Απάντηση

  7. Άντε, Μπράβο, Σιδερένια κι από μένα!!! Έίσαι όντως & Μαγκάκι (αφού χορεύεις ζεϊμπέκικο)!
    Φιλιά Πολλά

    Σχόλιο από Ηλιαχτίδα — Οκτώβριος 14, 2008 @ 11:38 μμ | Απάντηση

  8. Εγώ βλέπω μια ωραία γυναίκα.

    Σχόλιο από Καναλιώτης — Οκτώβριος 15, 2008 @ 1:26 πμ | Απάντηση

  9. τελος καλο ολα καλα απο δω και περα.Σου ευχομαι μονο να γελας να εισαι ευτυχισμενη,και αντε βρε (οπως λενε στο χωριο μου)με να καλο παιδι.Καλημερα

    Σχόλιο από ioanna — Οκτώβριος 15, 2008 @ 6:08 πμ | Απάντηση

  10. Θα ήθελα να γράψω κάτι εξωφρενικά πρωτότυπο και «ψαγμένο», αλλά το «Σιδερένια» πάει γάντι στην περίπτωση!

    ΥΓ.

    Αχ, ωραία τούρτα, να είχαμε λίγη τώρα…

    Σχόλιο από pølsemannen — Οκτώβριος 15, 2008 @ 6:11 πμ | Απάντηση

  11. Όχι μόνο Σιδερένια. «Ατσαλένια» – και κάθε επιθυμία να βγεί αληθινή.

    Σχόλιο από Zorba The Greek — Οκτώβριος 15, 2008 @ 7:14 πμ | Απάντηση

  12. Ηλιαχτίδα, και μόνο που λέω το όνομά σου ανοίγει η ψυχή μου!!!
    μ’ αρέσει το όνομα αυτό – solstråle το λένε στα σουηδικά κι έτσι μου λέγανε πολλοί σουηδοί όταν παλιά δούλευα σαν σεκιουριτίνα σε μια εταιρία…
    το ζειμπέκικο το καταδικάσανε που το καθιέρωσαν σαν ανδρικό ΜΟΝΟΝ! μ’ αρέσει και πάντα θα το χωρεύω…είμαι δεν είμαι Μαγκάκι 😉

    φιλιά από την ηλιόλουστη Στοκχόλμη με τα πανέμορφά της χρώματα!

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 15, 2008 @ 9:22 πμ | Απάντηση

  13. Καβαλίωτη αφού βλέπεις μια ωραία γυναίκα θα είσαι κι εσύ ένας ωραίος άνθρωπος! μόνο οι ωραίοι βλέπουν τα ωραία – κάπως έτσι λέει ένας άγραφος νόμος…
    φιλιά :-)))

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 15, 2008 @ 9:26 πμ | Απάντηση

  14. Ιωάννααααα, καλή μου Ιωάννα που μου κάνεις την ημέρα με τα τηλεφωνήματά σου!
    Ναι, ναι… μ’ ένα καλό παιδί!
    να σου πω εδώ και μερικούς μήνες μου το εύχομαι κι εγώ αυτό γιατί παλαιότερα δεν είχα χρόνο για τέτοια – έτρεχα με την 6η τότε για καριέρες κλπ…

    σε φιλώ και πάλι – δεν σου είπα στο τηλέφωνο ότι η μέρα είναι και σήμερα τέλεια και προβλέπω πάλι να βγω για περπάτημα

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 15, 2008 @ 9:31 πμ | Απάντηση

  15. μεγάλε pölse τι θα γινόταν η ελληνική μπλογκόσφαιρα δίχως εσένα; και τον ΑΦΜ, βέβαια!
    σας βλέπω σαν τους στύλους εσάς και το δηλώνω έτσι, δίχως επιχειρήματα και «διότι»

    μια εξωφρενικά πρωτότυπη ευχή… θα την γούσταρα ντεεεε….

    όσο για την τούρτα ούτε εγώ την γεύτηκα αγόρι μου – ήταν αποκλειστικά για τα κορίτσια!
    och hoppas tjejerna gillade den!

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 15, 2008 @ 9:36 πμ | Απάντηση

  16. Zorba The Greek με το που βλέπω και μόνο το όνομά σου μου ‘ρχεται να σηκωθώ να χορέψω το Σόρπα… έτσι τον λέν οι σουηδοί τον Ζορμπά 😉

    μάλλον εμείς οι έλληνες τους τα μαθαίνουμε να τα λένε μυστήρια!
    Σόρπα τον Ζορμπά, Σάνια τα Χανιά κλπ. κλπ….

    σ’ ευχαριστώ και θα κάνω ότι περνά από το χέρι μου να είμαι «Ατσαλένια»

    όσο για τις επιθυμίες μου…. περιμένω να μου βγουν αληθινές και ξέρω ότι θα βγουν :-)))

    φιλάκιαααα

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 15, 2008 @ 9:43 πμ | Απάντηση

  17. ÅÅÅhhh, så skönt att behandlingarna är över för dej!!Och visst är både personalen och du värda en tårta. Önskar dej allt gott för framtiden…

    Σχόλιο από Ingabritt — Οκτώβριος 15, 2008 @ 10:58 πμ | Απάντηση

  18. Νομιζω ότι αξίζει να ρίξεις και ζεμπεκιές και να τα σπάσεις όλα. Σου εύχομαι ευτυχία Συμέλα. ριτς

    Σχόλιο από ritsmas — Οκτώβριος 15, 2008 @ 4:57 μμ | Απάντηση

  19. Γοητευτική μου Συμέλα….ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ!!!!!
    Θα σου αφιέρωνα το χαρούμενο τραγούδι με το Β. Παπακωνσταντίνου «πες του να φύγει και να πάει να…ανα…να..να….», αλλά δε το βρίσκω.

    Τη συνταγή θέλουμε να πεις του γιού….ζήλεψα….

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    Σχόλιο από glarenia — Οκτώβριος 15, 2008 @ 7:00 μμ | Απάντηση

  20. ρίτσα – ριτσάκι… που λέει και το τραγούδι, ευτυχία εύχομαι και σε σένα και στον καθένα που μας διαβάζει!!!

    όσο για την νίκη αυτού του δισθεώρατου φόβου συνταγή, δυστυχώς, δεν υπάρχει – μακάρι να υπήρχε!

    αν δεν βρεις το βιβλίο μου πες μου το και κάτι θα γίνει…

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 15, 2008 @ 7:04 μμ | Απάντηση

  21. Tack Ingabritt – jag tror en ny oro känns nu! man har haft nära sig den trygga vården var tredje vecka och nu är man utsatt och ensam! konstigt nog men det kändes tryggt med behandlingarna… ju det är bara en övergångstid och ville bara säga att det KÄNNS så!

    STOR kram min medsyster!

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 15, 2008 @ 8:00 μμ | Απάντηση

  22. glarenia κάτι μου θυμίζει αυτό το τραγούδι αλλά δεν είμαι πολύ σίγουρη αν τα ξέρω τα λόγια…είναι εκείνα τα άπρεπα 😉
    με την συνταγή με βάζεις στα δύσκολα!!!
    κομμάτι δύσκολο να μεταφράσεις μια συνταγή…άσε που και στα υλικά θα κολλήσω – ζήλεψε λίγο δεν πειράζει 😉

    μάκια και σουηδικές αγκαλιές 🙂

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 15, 2008 @ 8:06 μμ | Απάντηση

  23. Φτου σου καπελάρα μου… Αυτό θα πει «με τόλμη και γοητεία». Τα διαθέτεις και τα δύο. Κώστας (vloutis.wordpress.com) Επισκέψουμε και θα καταλάβεις το γιατί… Συνέχισε…

    Σχόλιο από vloutis — Οκτώβριος 15, 2008 @ 8:53 μμ | Απάντηση

  24. Να είστε γερή και πάντα χαρούμενη.

    Σχόλιο από 123 λέξεις — Οκτώβριος 15, 2008 @ 9:41 μμ | Απάντηση

  25. Συμέλα: 😀

    Σχόλιο από Θανάσημος — Οκτώβριος 15, 2008 @ 10:00 μμ | Απάντηση

  26. Έτσι μπράβο! Ποτέ ξανά καλώδια!
    Γιατί …the sky is our limit

    Σχόλιο από kostasK — Οκτώβριος 15, 2008 @ 11:00 μμ | Απάντηση

  27. Το 1981 έκανα 8 μήνες χημειοθεραπεία και κοβάλτιο. Τούς 3 τελευταίους μήνες στο Λονδίνο. Μία από τις θεραπείες συνέπεσε με τα γενέθλια μου. Μου είπαν οι νοσοκόμες ότι μου έχουν ένα δώρο. Μετά το τέλος της θεραπείας (τότε ήταν ιδιαίτερα επώδυνες) μπήκαν στο δωμάτιο οι γιατροί και οι νοσοκόμες. Περίμενα, δίχως καμία όρεξη ότι θα φέρουν τούρτα ή κάτι τέτοιο. Έρχεται ο γιατρός και ΜΕ λέει.
    Guess what. This one was the last!!!

    Όλα θα παν καλά.
    🙂

    Σχόλιο από indictos — Οκτώβριος 16, 2008 @ 12:54 πμ | Απάντηση

  28. kostasK, θανάσημος και 123 λέξεις να είστε καλά που με τις ευχές και την παρουσία σας μου δίνετε θάρρος, χαρά κι ελπίδα!!!
    εσείς δεν το καταλαβαίνετε καν αυτό αλλά δεν χρειάζεται και να το καταλάβετε… αρκεί που το καταλαβαίνω εγώ!

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 18, 2008 @ 6:47 μμ | Απάντηση

  29. vloutis ναι, τα διαθέτουμε και τα δυο – thanks god, που λέμε…και το φτύσιμο προσεκτικά ε, γιατί μέχρι εδώ το ένοιωσα 😉
    σε επισκέφτηκα για λίγο αλλά θα σε ξαναεπισκεφτώ!

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 18, 2008 @ 6:48 μμ | Απάντηση

  30. indictos εσύ κι αν δεν μου ‘δωσες θάρρος με την εμπειρία σου!!!
    άντε σιδερένιοι και τα ΔΥΟ μας και να τα λέμε κάπου κάπου…

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 18, 2008 @ 6:50 μμ | Απάντηση

  31. Όπως αποδείχτηκε, κανένας αντίπαλος δεν είναι ανώτερος από τον φόβο και εσύ αυτόν – μη ξεχνάς – τον έχεις νικήσει προ πολλού!!

    Σχόλιο από zwaki — Οκτώβριος 19, 2008 @ 8:59 μμ | Απάντηση

  32. zwaki, σε περίπτωση που επιστρέψεις… ξέρεις τι έχω αντιληφθεί;
    ότι νικάς κάποιους φόβους αλλά στην πορεία παρουσιάζονται κάποιοι άλλοι… και συνεχώς βρίσκεσαι σε φόβο!!!

    έχω την εντύπωση πως κάποιος άλλος φόβος φωλιάζει μέσα μου τώρα αλλά δεν μπορώ να τον περιγράψω – είναι δύσκολο να δώσεις μορφή σε τέτοιες αφηρημένες έννοιες για να καταφέρεις να τις περιγράψεις κιόλας….

    αλλά εμείς ΕΚΕΙ! στον αγώνα για την ΝΙΚΗ!
    σε φιλώ!

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 20, 2008 @ 11:27 πμ | Απάντηση

  33. Αναζητώντας την πηγή του φόβου τίθεται το ερώτημα: Είναι ο φόβος αυτοφυές δημιούργημα ή κάποιος «άλλος» σπέρνει το μικρόβιο αυτό στον εγκέφαλό μας? Στη δεύτερη περίπτωση, αυτός ο άλλος είναι κάποιος που θέλει μέσω των φόβων και των φοβιών να μας διαφεντέψει, να μας ελέγξει, να μας κατευθύνει… Κάποιος άλλος μας μας κινεί και εμείς νομίζουμε ότι έχουμε τη ζωη στα χέρια μας! Σε κάθε νίκη κατά του φόβου αυτός ο «κάποιος» εκνευρίζεται τρελλά και μας στέλνει καινούργιους ιούς φόβου και τρόμου και ούτω καθ’ εξής. Αρχή καινούργιου αγώνα. Αρκεί να γνωρίζουμε ότι όλα είναι φτιαχτά, ψεύτικα… και άρα προς τι ο φόβος?

    Σχόλιο από zwaki — Οκτώβριος 20, 2008 @ 1:12 μμ | Απάντηση

  34. eilikrina bravo sas!katalavainw apolita ti perasate k g mena eiste irwas!i mitera m, gia tin akrivia i mamaka m exei karkino..ksereye poses fores m irthe sto mialo i idea na anevw se ena vouno k na arxisw n tsirizw m oli m ti dinami..den esimvainei polles fores afto giati panta prospathw n diksw k na peisw ti mama m oti den tha simvei tipota.simvainei omws to antitheto i mama m den stamataei n elpizei pote..einai sa na mazeuei oli ti dinami tou kosmou k na ekmetaleuetai g ta dika tis oneira..me pire xtes tilefono k m eipe oti i xhmeiotherapies ti xtipise stin kardia k oti borei n xreistei n tis stamatisoun k o,ti ginei…boreite sas parakalw n me boithisete..den kserw t na kanw..mi mou peite kouragio k ypomoni sas parakalw…eseis katalavainetai

    Σχόλιο από ΛΙΖΑ — Νοέμβριος 27, 2008 @ 8:36 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

