ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Οκτώβριος 5, 2008

Άκου θράσος η μικρή…

Μας κάρφωσε στο σπίτι σήμερα η βροχή και…. ΟΠΑΤΙΣ! άλλα ετοιμάστηκα να γράψω αλλά μόλις τώρα μου τηλεφώνησε μια μικρούλα. Μάρυ τη λένε, είπε. Ελληνίδα 14 ετών από το Skärholmen, ένα νότιο προάστειο της Στοκχόλμης…

14 ετών; και τι θέλει από μένα ένα δεκατεσσάχρονο όταν, μάλιστα, δεν γνωριζόμαστε κιόλας, όπως είπε!

«Να… ήθελα να ρωτήσω την άποψη σας για την Αγία Γραφή… πιστεύετε ότι αυτά που γράφει ισχύουν και σήμερα… στην κονωνία που σήμερα ζούμε…»

Έλα Χριστέ και Κύριε… και να το διάβαζα κιόλας αυτό το βιβλίο!!!

Άντε βρε κοριτσάκι μου… πάνε μωρέ κοπέλα μου να παίξεις με κούκλες και barbies, μου ‘ρθε να της πω, και άστα αυτά για τους αργόσχολους ενήλικους!
Είπε όμως ότι η 27άχρονη φίλη της, η Μπέττυ, είναι κοντά της – πορφανώς απαγορεύετε ένα μωράκι των 14 να κάνει τηλεφωνικές πωλήσεις!

«Α, όχι δεν πουλάμε τίποτα κι αν δεν έβρεχε θα περνούσαμε σήμερα να χτυπήσουμε την πόρτα σας να μιλήσουμε για την ιδεολογία του Γιαχοβά»… άκου εκεί θράσος!

Και ποιός σας δίνει, μωρέ, το δικαίωμα να μου χτυπήσετε την πόρτα; Δεν το θέλω το προιόν σας κοπέλα μου! Τέτοια προιόντα δεν καταναλώνω εγώ!
Ούτε του Γιαχωβά ούτε του Θεού, έτσι όπως μας τον έχουν σερβίρει, ούτε του Μωάμεθ, ούτε του Βούδα τα προιόντα καταναλώνω εγώ.

Έχω άλλον τρόπο να αισθάνομαι καλά εγώ και Η ΔΥΝΑΜΗ στην οποία εγώ πιστεύω δεν λέγεται ούτε Θεός, ούτε Γιαχωβάς, ούτε Μωάμεθ, ούτε Βούδας… εγώ την δύναμη αυτή την ονομάζω ΣΥΜΠΑΝ!

Όσο για τις φιλοσοφίες και τις πεποιθήσεις όλων αυτών των θρησκειών τις βρίσκω ίδιες και απαράλαχτες! Την μοναδική διαφορά που έχω δει, στον αμέτρητο κόσμο διαφόρων θρησκειών που γνωρίζω, είναι ο φανατισμός τους και η πίστη ότι η δική τους θρησκεία είναι η καλύτερη και η σωστότερη απ’ όλων των άλλων!

Τον μοναδικό, λοιπόν, αρνητικό κοινό παρονομαστή που εγώ βρήκα ανάμεσα σε όλες τις θρησκείες λέγεται φανατισμός ενώ ταυτόχρονα η διδασκαλία όλων έχουν σαν πυρήνα την ΑΓΑΠΗ!
Αγάπα τον πλησίον σου αλλά πάνω απ όλα τον εαυτό σου κι όλα τ’ άλλα έρχονται άπό μόνα τους κι έχουν σαν στόχο την ειρήνη! Αμήν!

… και τώρα που το σκέφτομαι Μάρυ αυτή, Μπέτυ η φίλη της, Μάγια η μάνα της – τι γίνεται, ούτε τα ελληνικά ονόματα καταδέχονται αυτοί οι γιεχοβάδες;

6 Σχόλια »

  1. […] είχα ξεκινήσει το πρωί να γράφω όταν με τηλεφώνησε εκείνο το 14άχρονο και τώρα δεν έχω διάθεση να γράψω κείμενο. Για την ώρα […]

    Πίνγκμπακ από Δείτε τώρα τις φωτογραφίες… « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Οκτώβριος 5, 2008 @ 8:24 μμ | Απάντηση

  2. Ine toso apistefta thrasis ke kourastiki oli afti i «kirii ke kiries» pou girnane apo spiti se spiti ke sou poulane vilvia, ikones ki ena soro alla proionta. To hirotero ine oti an tous dioxis i tous pis genika oti den thes epimenoun toso poli pou se vgazoun apo ta rouha sou.
    Mia «kalogria» etsi itan dimeni toulahiston, otan piga na kliso tin porta evale to podi tis brosta ke meta me evrise ki olas giati tis ipa gia na tin apofigo oti ime mousoulmanos. Hamos egine exoa po tin porta mou

    Σχόλιο από Vassilios — Οκτώβριος 9, 2008 @ 7:04 πμ | Απάντηση

  3. Πέστα ωρέ Σουμέλα (Αυτό το Σιμέλα δεν μου πάει, ρε γαμώτο…). Πέστα γιατί δεν με ακούν! Αν δεν το έχεις διαβάσει, σου προτείνω το βιβλίο της Λιλής Ζωγράφου «Η Αντιγνώση». ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ. Αν δεν το βρίσκεις εκεί να στο στείλω δώρο.

    Σχόλιο από heliotypon — Οκτώβριος 11, 2008 @ 7:20 πμ | Απάντηση

  4. ααααα φιλαράκι μάλλον θα μου το στείλεις δώρο – πού να βρω εδώ ελληνικά βιβλία ντε….και αφού το λες εσύ σίγουρα είναι καλό βιβλίο!

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 11, 2008 @ 9:51 μμ | Απάντηση

  5. Γιατί αυτή η προκατάληψη για την θρησκεία;

    Σχόλιο από ΑΓΑΠΗ — Οκτώβριος 12, 2008 @ 7:10 μμ | Απάντηση

  6. >Simela: Θα στο στείλω. Γράψε μου τη διεύθυνσή σου στο e-mail μου (mastoras παπάκι pathfinder τελεία gr).

    >ΑΓΑΠΗ: Δεν είναι προκατάληψη. Απλώς η θρησκείες είναι τεχνητά κατασκευάσματα, χωρίς κανένα υπόβαθρο αλήθειας, με στόχο την χειραγώγηση των ανθρώπων. Εντολές τάχα από μια ύψιστη οντότητα, χωρίς λογική, απλώς και μόνο γιατί, τάχα, το είπε «εκείνος». Βασισμένες πάνω σ’ αυτές τις εντολές έσπειραν τον φανατισμό κα αιματοκύλησαν τον κόσμο άπειρες φορές και το κάνουν ακόμη και σήμερα. Προκατάληψη;

    Σχόλιο από heliotypon — Νοέμβριος 13, 2008 @ 12:46 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

