ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Σεπτεμβρίου 30, 2008

Αυτό το τρώω κι εγώ…

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:08 πμ
Tags: ,

Ποδαράτη ήθελα να πάω σε συγκενείς μου χθες στο Stureby που είναι μετά το Älvsjö και κοντά στο Högdalen!
Δεν ήθελα ούτε με τρένο ούτε με λεωφορείο, αν και πρώτη φορά θα έκανα αυτή την διαδρομή, και ήταν θαύμα! Μιάμυσι ώρα περπατούσα και ούτε καν το αισθανόμουν… είναι χαρά Θεού να περπατάς εδώ γύρω μέσα σε δέντρα, κήπους, βίλες, δάση κλπ. Μαζί σου περπατούν κι ένα σωρό άλλοι και ποτέ δεν νοιώθεις μόνη!

Και στην ξαδέλφη μου μάζεψα μήλα… άλλη ικανοποίηση αυτή! Να μαζεύεις μήλα από το ίδιο το δέντρο και να κάνεις το γλυκό σου όπως εδώ!


Αλλά μη με ρωτάτε πώς το κάναμε… δεν το έκανα καν εγώ, το έκανε η Όλγα την ώρα που εγώ ήμουν έξω και μάζευα άλλα μήλα για να πάρω μαζί μου στο σπίτι… εγώ μόνο το έφαγα! not bad ε;
Äppelpaj το λέμε στα σουηδικά και το τρώμε με κρέμα από βανίλια και αφού ήταν από μήλα από τον κήπο χαλάλι… τέτοιο äppelpaj το τρώω κι εγώ!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

