ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Σεπτεμβρίου 29, 2008

Δοκιμασμένη αλλά φοβισμένη!

Filed under: Uncategorized — simela @ 11:44 πμ
Tags: ,

Πήγα να απαντήσω στο σχόλιο του heliotypon σ’ αυτό το post μου και μου βγήκε ολόκληρο post κι είπα να το βάλω εδώ!

Heliotypon:
Δες το και αλλιώς: Η “πολιτισμένη” κοινωνία έχει συνδυάσει τον γάμο (αποτυχημένος θεσμός, κατά τη γνώμη μου, γι’ αυτό και δεν τον διέπραξα ποτέ) με την αναπαραγωγή. Δεν αγνοώ ότι υπάρχουν πρακτικοί λόγοι γι’ αυτό, αλλά αν θέσεις ως πρωταρχικό στόχο να ευχαριστηθείς αυτή τη ζωή (σάμπως υπάρχει κι άλλη;) δεν βλέπω λόγο να φορτωθείς με όλα τα βάσανα του γάμου, ακόμη και της συμβίωσης. Κι αν θέλεις να τεκνοποιήσεις και το αντέχεις οικονομικά, κάντο μόνη σου και έχε παράλληλα όσες ερωτικές περιπέτειες τραβάει η καρδιά σου. Δική μου η συνταγή και δεν πάει σ’ όλους, αλλά ίσως αξίζει να την δεις, έστω και θεωρητικά! Φιλιά.

Συμέλα:
Καλή η συνταγή σου, heliotypon, και εν μέρει μ’ αρέσει κυρίως επειδή με απαλάσσει από την ανάγκη της τεκνοποίησης!
Αυτό το «καθήκον» το έχω ήδη φέρει σε πέρας και, μάλιστα, επιτυχώς θα έλεγα.

Αλλά μη με πιστεύεις και πολύ… αυθόρμητη όπως είμαι και openminded (απαραίτητο στοιχείο για όλους και όλα) μπορεί και να με δεις μια μέρα σε καμιά εκκλησία με «πέπλο κα φουρό» 😉 οκ, οκ, οκ νυφικό λέγεται, το ξέρω καλέ… φάση θα είχε όμως, ε;

Πιστεύω, ωστόσο, σε αρμονικές συμβιώσεις (την λέξη «γάμο» καθώς και πολλές άλλες τετριμένες και πολυμεταχειρισμένες τις αποφεύγω) και δεν χρειάζεται να κάνεις πολύ μεγάλη θυσία για να αποκτήσεις μια τέτοια, θαρρώ!

Για μια αλλαγή συνήθειας πρόκειται και τίποτα παραπάνω. Αλλαγή συνήθειας από το «μόνος» στο «μαζί».
Ω ναι, δε λέω, πολύ δύσκολο. Το ίδιο δύσκολο όσο και από το «μαζί» στο «μόνος»!

Προσωπικά την δεύτερη δυσκολία την έχω ήδη περάσει. Έχω δλδ. περάσει από την συντροφικότητα στην μοναχικότητα κι έχω δει όλο το μεγαλείο του πόνου και του φόβου και βασικά, δοκιμασμένη όπως είμαι, η αντίθετη μεριά δεν νομίσω να μου φανεί και τόσο τρομακτική αλλά νά……

Τα λέω σε σένα, heliotypon, για να τ’ ακούσω κι εγώ όπως πολύ ωραία λέγεται και ο τίτλος ενός blog – δεν θυμάμαι ποιού! Κατάλαβες;

Κατά τ’ άλλα η μέρα είναι πανέμοφη και σήμερα και λέω να τα κλείσω όλα και να την κάνω…

2 Σχόλια »

  1. Α, ρε Σουμέλα (το ΣΥμέλα μάλλον θα είναι Σουηδική μετάφραση υποθέτω, γιατί εδώ Σουμέλες έχουμε, αν δεν κάνω λάθος…) τι φοβάσαι στη μοναχική ζωή; Αφού τα έχεις περάσει θα ξέρεις ότι η απόρριψη μπορεί να σε χτυπήσει κατακούτελα και χωρίς τη συμβίωση ή τον δεσμό. ‘Εχω φάει εγώ απορρίψεις (aka: χυλόπιτες), να φάνε κι οι κόττες, μόνο που τις έφαγα μόνος μου (=χωρίς συνδαιτημόνες τις κόττες)! Βέβαια διαφέρει ο χρόνος που τρώνε τις απορρίψεις οι γυναίκες και οι άντρες. Μια γυναίκα σπάνια τρώει απόρριψη (αν δεν είναι κανένα τέρας!) κατά το φλερτ ενώ μπορεί να την φάει χοντρή στη σχέση ή στον γάμο. Ο άντρας συνήθως την τρώει στην προσέγγιση, ιδίως αν δεν είναι όμορφος ή …πλούσιος (αυτός όλα τα αγοράζει…). Η τεκνοποίηση είναι βιολογική ανάγκη της γυναίκας, αλλά νομίζω είναι προτιμότερο να την διαπράξει μόνη της, έστω και με οικονομικές θυσίες, παρά να έχει κι έναν κακό συνεταίρο στην επιχείρηση και να τον ανέχεται μόνο και μόνο για να την στηρίζει οικονομικά (το συνηθέστερο). Μετά τον γάμο, στις περισσότερες περιπτώσεις, χαλάει το κλίμα ης ευφορίας και της ψυχικής ανάτασης κι ακόμα κι η μεταξύ τους καύλα συρρικνώνεται σημαντικά, μέχρι και τέλειας εξαφάνισης! Τι να την κάνω, μωρέ, μια τέτοια σχέση;

    Να χαίρεσαι τις όμορφες ημέρες (ΚΑΙ τις νύχτες σου, έ;).

    Σχόλιο από heliotypon — Σεπτεμβρίου 30, 2008 @ 3:05 πμ | Απάντηση

  2. όχι δεν φοβάμαι την μοναχική ζωή – ίσως δεν το έγραψα αντιληπτά!
    ίσα, ίσα αυτήν έχω μάθει να την ζω πολύ καλά!

    θαρρώ πως φοβάμαι να περάσω από την μοναχικότητα στην συντροφικότητα διότι μου φαίνεται το ίδιο δύσκολο όπως από την συντροφικότητα να περάσεις στην μοναχικότητα!
    ίσως δεν φαίνεται η δυσκολία στην περίπτωση που από την μοναχικότητα θέλεις να περάσεις στην συντροφικότητα κυρίως στην αρχή που συνήθως υπάρχει έρωτας και ενθουσιασμός…
    αλλά όποια κατεύθηνση και να πάρεις τα ίδια συμπτώματα θα δεις νομίζω… δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά από άλλους που βλέπω αυτό το συμπέρασμα βγάζω

    Σχόλιο από simela — Σεπτεμβρίου 30, 2008 @ 9:35 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

