ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Σεπτεμβρίου 25, 2008

Η ομορφιά άφωνη με κρατά…

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:39 μμ
Tags: , , , , , , ,

Περπατώντας κανονικά από το σπίτι μου, στο νότιο πράστειο της Στοκχόλμης Hägersten, μέχρι το νότιο μέρος της Στοκχόλμης, στο Tantolunden όπου έχουμε τον κηπάκο με την φίλη μου Μαρία α., κάνω πάνω από μια ώρα.
Την κάνω συχνά αυτή την διαδρομή και σήμερα, που ο ήλιος προσέφερε κάτι πιό πάνω από μαγικό, την έκανα πάλι αλλά η βόλτα σήμερα κράτησε πάνω από 3 ώρες…

Άλλωτε καθόμουν και μιλούσα με κόσμο, άλλωτε λιαζόμουν σε παγκάκια και απολάμβανα τις τελευταίες φθινοπωρινές ηλιαχτίδες, αλλά και τα φαντασμαγωρικά χρώματα της φύσης, κι άλλωτε φωτογράφιζα κομμάτια από το θαύμα που έβλεπα γύρω μου…

Δεν περπατώ κατευθείαν προς τον κήπο, δεν μ’ αρέσει ιδιαίτερα η κατευθείαν διαδρομή, παρά προχωρώ πρώτα προς το Mälarhöjden (γι αυτούς που κάτι ξέρουν από Στοκχόλμη) και από εκεί προχωρώ παραλιακά προς το Vinterviken και μετά προς το Trekanten για να περάσω πάνω από την γέφυρα του Liljeholmen και να φτάσω στον κήπο που βρίσκεται ανάμεσα από το Hornstull και το Zinkensdamm!

Σαν έφτασα σήμερα στο trekanten, μια λίμνη με υπέροχη διαρομή να περπατήσεις το γύρω της, είδα έναν τύπο με μια κάμερα στο χέρι σκυμένο και πολύ αφωσιομένο σε κάτι που λυπώσουν να του αποσπάσεις την προσοχή…. αλλά του έκανα την ζημιά και τον «ενόχλησα»

Και το αποτέλεσμα ήταν να μου στείλει τις σημερινές του φωτογραφίες, ή μάλλον να μου επιτρέψει να τις πάρω από το myspace του και να τις χρησιμοποιήσω.. κι επειδή οι δικές του φωτογραφίες είναι από επαγκελματική κάμερα θα ανεβάσω δικές του και θα περιφρονήσω τις δικές μου που βγήκαν από το κινητό μου…
Αυτήν με το φύλλο ήταν που με μεγάλη αφωσίωση φωτογράφιζε ο χιλιανής καταγωγής Wilson Durán Rivas όταν τον πλησίασα! Τέλειες δεν είναι; Το αερποπλάνο μη σας φοβίζει που είναι ανάποδα… μέσα στο νερό καθρεπτίζεται!

Updated:
Ωστόσο δεν άντεξε η καρδιά μου που περιφρόνησα τις δικές μου φωτογραφίες, αν και από 3,2 megapixels, και ανεβάζω μερικές από την σημερινή μου τρίωρη βόλτα…

1 σχόλιο »

  1. Καλημέρα, Σιμέλα, από το ηλιόλουστο Ρέθυμνο, στην Κρήτη.
    Σε παρακολουθώ καιρό και σ’ έχω μελετήσει, άσχετα αν δεν έχω αφήσει σχόλιο. Σήμερα όμως δεν άντεξα στον πειρασμό. Οι φωτογραφίες που χιλιανού φίλου είναι όνειρο, χωρίς να υστερούν οι δικές σου που δίνουν σημασία σε λεπτομέρειες που μόνο ένα γυναικείο μάτι πιάνει. Την ποιότητα της φωτογραφίας δεν την κάνει μόνο η ανάλυση των μεγαπίξελ, άλλωστε.
    Πολλά φιλιά

    Σχόλιο από Φωτεινή S — Σεπτεμβρίου 26, 2008 @ 7:50 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

