ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Σεπτεμβρίου 2, 2008

Τι σας λέει το νέο μου look;

Filed under: Uncategorized — simela @ 9:42 μμ
Tags: , ,

Σας αρέσει το look μου παιδιά;

Είχα μια διαίσθηση σήμερα κάτι τρελλό να κάνω… κάτι που δεν το κάνω όπως κι όπως… κάτι που δεν κάνω κάθε μέρα… κάτι που, πώς το λένε, κάτι που ο άνθρωπος δεν τολμά εύκολα να κάνει… και στέλνω sms στη Συμέλα, στην κομμώτριά μου!

(Δυο κομμώτριες έχω, η μια από το χωριό μου, από το Καλοχώρι Σερρών, η Συμέλα, και η άλλη από το Λίβανο, η Mimo, και ανάλογα με τα κέφια και την κατάσταση επιλέγω…)

«Θέλω να ξυρίσω το κεφάλι μου, τι ώρα να έρθω» την ρώτησα. «Έλα κατά τις τεσσεράμισυ» απάντησε αυτή και αυτά – αποφασίζουμε και πράττουμε!

Την περασμένη φορά που ξύρισα τα μαλιά μου υπήρχε λόγος, το έκανα για να μη τα βλέπω να πέφτουν από την επίδραση των χημειοθεραπειών!

Τώρα το έκανα απλά για να αλλάξω το look μου και είναι θαύμα να κάνεις κάτι από απλή επιθυμία και όχι από ανάγκη…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

