ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 23, 2008

Ένα ΘΕΜΑ ρε παιδιά…..

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:19 μμ
Tags: , , ,

«Ένα θέμα, ένα θέμα πείτε μου να γράψω – ελάτε να γράψουμε μαζί ένα κείμενο», λέω στους επισκέπτες μου, από την Θεσσαλονίκη, που είναι εδώ από το Σάββατο.

«Τι; ΑΑΑ, μη με ανακατεύεις εμένα… εγώ με την έκθεση ποτέ δεν τα πήγαινα καλά» απάντησε η μια!
«Θες θέμα; Να πω για τον στρατό… Ω! τι έχω να σούρω…» λεει ο άλλος, στρατιωτικός αυτός!

Σκέφτηκα μπας και βγάλουμε μαζί ένα κειμενάκι… να δω, μωρέ, πώς σκέφτονται οι άλλοι, να δω πώς θα έγραφαν οι άλλοι ένα κείμενο, να δω πώς συντάσουν ένα κείμενο, ή μάλλον πως συντάσουν μια σκέψη, μια ιδέα, ένα θέμα!
Τους ρωτώ πάλι να δω αν θα βγάλουμε κάτι…

«Λοιπον τι θέμα να γράψουμε ρε παιδιά» ρωτώ πάλι…

«Κοίταξε» λεει ο στρατιωτικός! «Ένα θέμα είναι οι φωτιές στην Ελλάδα…..»

«Άλλο θέμα είναι οι Ολυμπιακοί στην Κίνα» συνεχίζει….

«Και μετά, τι να γράψουμε γι αυτά τα θέματα», ρωτώ εγώ!
«Βασικά τα κίνητρα πίσω από αυτούς που τα κάνουν… η οικοπεδοποίηση… η αρρώστια της πυρομανίας… και σ’ ένα μικρό ποσοστό η απροσεξία των πολιτών… των αγροτών κλπ.

«Και; Μετά; τι άλλο…» ρωτώ εγώ.
«Μα θα μείνει τίποτα όρθιο; συνεχίζει ο στρατιωτικός…. τα πράματα δεν τα βλέπω καλά ούτε και φέτος! Ούτε και φέτος είναι οργανωμένοι οι υπεύθυνοι και οι συντονιστές της προστασίας…μάλλον η αυτοθυσία των εθελοντών και των πολιτών ίσως καταφέρει κάτι…»

«Αλλά θίξε και το θέμα της αποζημίωσης», επιμένει!

«Πόσοι ακόμα περιμένουν την αποζημίωσή τους στο νομό Ηλίας από πέρυσι και πόσοι ακόμα από παλιές χρονιές…» συνεχίζει

Κάπως έτσι εξελίχτηκε το θέμα μας… και σκέφτομαι πόση διαφορά έχουν οι σκέψεις των ανθρώπων.

Αυτό το στιλ της σύνταξης απέχει πολύ από το δικό μου στιλ και με το βιωματικό και προσωπικό μου στιλ η προσπάθειά μας τώρα εμένα μου φάνηκε απρόσωπη, ξένη, απόμακρη!

«Και οι φωτιές, ρε παιδιά, τι γίνονται….» ρωτά ο στρατιωτικός βλέποντας την κατάληξη του κειμένου μου!!! «Εγώ για τις φωτιές ήθελα να γράψουμε…», συνεχίζει, μα εγώ αλλού, τελικά, κατέληξα!

(Η φωτογραφία από την Julija Goyd)

1 σχόλιο »

  1. Καλησπέρα Συμέλα μου.Μη ρωτάς ποτέ και κανέναν. Κανείς δεν κατοικοεδρεύει στο δικό σου καθαρό μυαλό. Γι αυτό γραφε με το χέρι στην καρδιά, ελευθερα και άδολα
    ριτς

    Σχόλιο από ritsmas — Ιουλίου 27, 2008 @ 6:40 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

