ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

17 Ιουλίου, 2008

Επιστροφή & αντίστροφος τουρισμός!

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:34 πμ
Tags: , , , ,

Πίσω στην καθημερινότητα πάλι… ξανά μανά στο laptop και στην blogόσφαιρα για να γράψουμε τις εντυπώσεις και τα νέα βιώματα στην Αθήνα, στη Νίσιρο, στην Κω κλπ…

Επειδή, όμως, ο τουρισμός έχει πάρει μια αντίστροφη κατεύθηνση και άρχισαν και οι Έλληνες να τρέχουν προς την Σουηδία για καλοκαίρι – και πολύ καλά κάνουν – πρόκειται να έχω επισκέψεις από Θεσσαλονίκη και για την ώρα έχω τις ανάλογες προετοιμασίες…

Όχι, όχι δεν είναι κάνα φλερτάκι ή κάποιο ρομάντσο που τώρα συνάντησα και που δεν αντέχει δίχως εμένα και τρέχει από πίσω… να μ’ ακολουθήσει… Πού επιτυχία σε τέτοια εγώ 😉

Ετοιμάζομαι να φιλοξενήσω τον γιο μιας αγαπημένης ξαδελφούλας μου που μαζί με την αρραβωνιάρα του προτίμησαν να περάσουν μια εβδομάδα στην πράσινη και δροσερή Σουηδία κι όχι στα καυτά ξερονήσια του Αιγαίου μας!

Και θα την βγάλουν και φτηνότερα όχι μόνο επειδή τους φιλοξενώ εγώ… αλλά, αυτά θα τα πούμε προσεχώς!

(H φωτογραφία βγήκε στην Αθήνα από την καλιτέχνη Julija Goyd)

2 Σχόλια »

  1. Πολύ σωστά τα λες! Θα είμαστε στη Σουηδία σε 3 βδομάδες και ανυπομονώ να δροσιστώ και να απολαύσω πράσινο.
    Και πράγματι, δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στις τιμές πλέον. Παλιότερα ήταν μεγαλύτερη.

    Σχόλιο από Perroula — 18 Ιουλίου, 2008 @ 12:14 μμ | Απάντηση

  2. welcome back! 🙂

    filakia ek viennis

    Σχόλιο από Georgia — 18 Ιουλίου, 2008 @ 2:40 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.