ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουνίου 14, 2008

Turkish – Olympic Airlines…


Μεταξύ άλλων επισκεφτήκαμε και τα γραφεία της υγιέστατης τουρκικής επιχείρησης, Turkish Airlines, που ήταν ο ένας από τους χορηγούς του ταξιδιού των 9 δημοσιογράφων από την Σουηδία στην Κωνσταντινούπολη… αναρωτιέμαι αν ποτέ η Olympic Airlines θα χορηγούσε ξένους δημοσιογράφους να κατέβουν στην Ελλάδα για να εμπνευστούν και να γράψουν στις χώρες τους για την χώρα μας… οι Τούρκοι, όμως, το κάνουν!
Εδώ είναι η διαφορά μεταξύ αυτών των λαών – στο θέμα της εξωτερικής πολιτικής, διότι και αυτό κομμάτι της εξωτερικής πολιτικής είναι!

Άψογος ο τρόπος και η συμπεριφορά τους, τα αγγλικά τους αλλά και η προφορά τους τέλεια σε αντίθεση με την προφορά πάμπολλων Ελλήνων στα αγγλικά που πάντα με κάνουν να αναρωτιέμαι ποιος ο ρόλος των ακριβοπληρωμένων φροντιστηρίων…

Ο ceo and President της Τουρκικής αερογραμμής, ο Dr. Temel Kotil, πάντα με το χαμόγελο στα χείλη, που θύμιζε του γείτονά μου στην Θεσσαλονίκη, απάντησε στην ερώτησή μου περί της Ολυμπιακής: Olympic was very healthy in the past but lost the concentration αnd the product quality and then the employs lost the interest… κάπως έτσι τα είπε!

Φεύγοντας δε από το γραφεία τους ο Regional Director, ο Selim Soyer, μου είπε: μην ανησυχείς, σαν την Al Italia δεν πρόκειται να συμβεί με την δικιά σας αλλά καλά θα είναι η Ολυμπιακή να αλλάξει τα aircrafts της – αυτό το τελευταίο μου το ‘πε μυστικά να μην το ακούσουν οι άλλοι συνάδελφοι!!!

Στην φωτογραφία μου δίνει ο Temel Kotil ένα πακέτο που ακόμα δεν το έχω ανοίξει αλλά ξέρω ότι είναι μια μινιατούρα των αεροσκαφών τους!

ΥΓ: Η εταιρία πετά σε 69 χώρες, σε 140 πόλεις και σε 142 αεροδρόμια, έχει 103 αεροσκάφη, οι υπάλληλοί της είναι 10.591, οι πτήσεις της ανέρχονται σε 167.564 και οι πελάτες σε 19.645.966 παρακαλώ… είπαμε, είναι τεράστια αγορά η χώρα αυτή!

1 σχόλιο »

  1. […] Βέβαια τέτοια εμπειρία δεν έχω εγώ από τον Ιούνιο που η ίδια στην Πόλη με Turkish Airlines! […]

    Πίνγκμπακ από Μα τι μυαλά αυτά! « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Οκτώβριος 2, 2008 @ 11:04 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

