ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαΐου 30, 2008

Το πλούσιο δωδεκάωρό μου…

Πόσα κάνει ένας άνθρωπος στην Στοκχόλμη μέσα σε 12 ώρες…

Στις 9 το πρωί έπρεπε να πάω να ποτίσω τον κηπάκο μη μας ξεραθούν αυτά που έσπειρα, φασολάκια, αρακά, μαρουλάκια, κρεμμυδάκια, κι άλλα είδη λαχανικά που δεν ξέρω πώς λέγονται στα ελληνικά… προσέξτε τα σπίτια στο Zinkensdamm, στο νότιο μέρος της Στοκχόλμης όπου βρίσκεται το πάρκο αυτό με τους κήπους – στην καρδιά της πόλης!
Ο κήπος μας είναι το πρώτο κομμάτι, οι δυο πλευρές του περιφραγμένες με κόκκινα κάγκελα και οι άλλες δυο με θάμνους – μέχρι τα ποτιστήρια… 80 περίπου τετραγωνικά είναι όλο κι όλο!

Μετά από εκεί τροχαδόν για την νούμερο 15 θεραπεία Herceptin – κοντά είναι το νοσοκομείο όπου κάνω τις θεραπείες, κοντά για έναν Σουηδό γιατί ο Έλληνας ή ταξί θα πάρει ή το αμάξι του!

Την Τρίτη ήταν να κάνω την θεραπεία αλλά τότε θα βρίσκομαι στην ΠΟΛΗ/Κωνσταντινούπολη και την έκανα σήμερα… Αυτή είναι η θέα από το παράθυρο όπου κάνω τις θεραπείες…

Από εκεί στο press rom, στο Υπουργείο Εξωτερικών, που είχα να πάω από τότε που μας επισκέφτηκε ο κ. Παπούλιας. Μίλησα με τον Τούρκο συνάδελφο για τα τελευταία πριν το ταξίδι για την Πόλη όπου θα μας ξεναγήσει αυτός…

Και από εκεί στην μπουτίκ, όπου πριν δυο εβδομάδες είχα αγοράσει το νέο κινητό, για να με βοηθήσουν με κάποιες απορίες μου… (για κηνητό τηλέφωνο μιλάμε – πολλά τα κινητά ήτοι…)

Στον δρόμο προς το σπίτι, πριν ακόμα πάρω το τρένο, συναντώ μια φίλη που καιρό είχα να δω και άντε πάμε για καφέ… αυτή για φαγητό εγώ για καφέ!
(Παρέλειψα να φωτογραφήσω το πανέμορφο μέρος όπου είχα φάει το lunch μου – σε έναν Κωνσταντινουπολίτη πήγα μπας και μου πει κάτι για την Πόλη… επομένως ήμουν χορτάτη όταν βρήκα την Σεβαστή)

Κι εκεί που τρώμε (τρώει αυτή και πίνω καφέ εγώ) να κι ο κύπριος ο Σταύρος Λουκάς που σε μια μέρα, και λόγω κάποιου ατυχήματος σε τρένο του metro, έγινε δημοφιλής… Και αργότερα με τηλεοπτικά προγράμματα έγινε και το αγαπημένο πρόσωπο της Σουηδίας! Γιατί; Επειδή είναι δάσκαλος στα μαθηματικά και με την παιδαγωγική του συμπεριφορά καθώς και με τον ψυχαγωγικό τρόπο όλοι οι μαθητές του τον αγαπούν και τον σέβονται! Και είναι και καλοί μαθητές!

Και ανακαλύφτηκε τελείως τυχαία όταν το βαγόνι ενός τρένο είχε πάρει φωτιά και αυτός βοήθησε να βγει ο κόσμος από μέσα… δεν ξέρω και πολλά αλλά κάπως έτσι είχε γίνει και τον ανακάλυψε η κάμερα και τον έκανε famous…
Σε TV δεν τον έχω δει, είπαμε δεν έχω τέτοιο πράμα, μόνο σε κάποιο ρεπορτάζ τον έχω δει παλαιότερα αλλά τον γνώρισα όταν περνούσε στον δρόμο σήμερα και τον φώναξα!

Φεύγοντας από το εστιατόριο με την Σεβαστή συναντάμε αυτόν τον πανζουρλισμό… κάθε χρόνο τέτοια εποχή γίνεται ΧΑΜΟΣ, στους δρόμους της Στοκχόλμη, με τα παιδιά που αποφοιτούν από το λύκειο! Πάνω σε φορτηγά και νταλίκες, που λέμε, σε αμάξια, ακόμα και σε ελικόπτερα, με μουσική τέρμα και με χορό κραυγάζουν σαν χαμένα και διασκεδάζουν την ελευθερία τους… πού να ‘ξεραν τι τους περιμένει στην κοινωνία!!!


Πέρασα από την κομμώτριά μου, την Λιβανέζα φίλη μου Mimo, για να δω και το σκυλάκι της, την Dasha, που καιρό είχα να δω!
Και ξανά στον κήπο για πότισμα… φασολάκια, μαρουλάκια και ραπανάκια κρύβονται εκεί κάτω…

Φεύγοντας από τον κήπο κατά τις 9 το βράδυ (12 ώρες αργότερα) περνώ από το σημείο αυτό όπου καρφίτσα να ρίξεις δεν πέφτει κάτω… έτσι δεν λέμε; Τι υπερβολές, ε; Άκου, καρφίτσα δεν πέφτει!!!!

Στο κέντρο της Στοκχόλμης κι αυτό το μέρος, στο Hornstull, δίπλα στον κηπάκο μας!
Τι κάνει εκεί ο κόσμος; Κάθονται παρέες παρέες και απολαμβάνουν τους 20 περίπου βαθμούς.
Άλλοι ψήνουν άλλοι πίνουν και πάει λέγοντας…

Αυτά τα δικά μου σημερινά! Τα δικά σας;

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

