ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαΐου 18, 2008

Η νταρντανοσερραία εγώ…

«Σερραία» συστήθηκα εγώ «Νταρντανοσερραία», διόρθωσε η Λίνα Κεφάλα, η μοναδική εκπαιδευτικός ελληνικών σχολείων στο Όσλο!
«Η Κατερίνα Κούκου έτσι συστήνεται», μου εξήγησε… κι απ’ ότι κατάλαβα η Κατερίνα είναι τραγουδίστρια από Σέρρες, συμπατριώτισσα μου δηλαδή…

Με την Λίνα βρεθήκαμε χθες σ ‘ ένα τριήμερο σεμινάριο εκπαιδευτών στην Στοκχόλμη – περισσότερα γι αυτό το σεμινάριο προσεχώς!

Δεν μπορώ να πω ότι δεν μ’ άρεσε ο τιμητικός αυτός τίτλος! Άκου εκεί Νταρντανοσερραία!!!
Ευτυχώς, δηλαδή, που πρόλαβε η μάνα μου να μου δώσει τα χαρίσματά της διότι αυτή ήταν και η αχροντογυναίκα και η νταρντανογυναίκα με παρουσιαστικό σαν από μεγάλη κι ευγενή οικογένεια – από τζάκι μεγάλο φαινόταν η μάνα μου να κατάγεται.

Ενώ ο πατέρας μου πεντ – έξ σπιθαμές όλο κι όλο κι αν έκανε την βλακεία να ζητήσει να του μοιάσω θα ‘μουν σήμερα ένα κοντοστούπικο ασχημόπαπο και ποιος ξέρει τι ψυχολογικά τραύματα θα μ’ άφηνε κάτι τέτοιο…

10 Σχόλια »

  1. H Κατερίνα Κούκου ορθώς συστήνεται με το πραγματικό της όνομα καταγόμενη εκ της Ηράκλειας Σερρών(βουλγαρόφωνος Τζουμαγιάς).Ετυχε να γεννηθώ σε κάποιο βουνό αυτού του νομού λόγω πατέρα διδασκάλου.
    Σε χαιρετώ λοιπόν συμπατριώτισσα!

    Σχόλιο από Giotavita — Μαΐου 18, 2008 @ 10:13 μμ | Απάντηση

  2. Κατερίνα Κούκα είναι το όνομά της αγάπη μου και πήγαινε στο You Tube και αναζήτησε το τραγούδι της ‘Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο να πυρποληθώ’. Τα λέμε…

    Σχόλιο από Λίνα Κεφάλα — Μαΐου 19, 2008 @ 4:41 μμ | Απάντηση

  3. χαχαχα, δεν έχεις μπλογκ να έρθω να σου πω και σου το λέω εδώ, με την ευχή ότι το διαβάσεις, ότι ακόμα και στο σχόλιο φαίνεται πόσο χορευταρού είσαι!
    και ότι τα σπίρτα άνετα θα πυρπολούσαν το δικό σου κορμί που με τον αισθησιακό του χορό άφησε χνάρια στις ταβέρνες και στα κέντρα της Στοκχόλμης!!!

    άσε, το tube αργότερα γιατί τώρα προετοιμάζομαι για την επίσκεψη του Παπούλια και για τις επισκέψεις που κι εγώ θα έχω…
    φιλάκια

    Σχόλιο από simela — Μαΐου 19, 2008 @ 5:20 μμ | Απάντηση

  4. giotavita ΓΕΙΆ ΣΟΥ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΑ…
    Η ΤΖΟΥΜΑΓΙΑ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΒΓΑΖΕΙ!
    ΤΖΟΥΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΠΟΒΟ (ΜΟΥΡΙΟΦΥΤΟ – ΚΙΛΚΙΣ)

    ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΟΥΣΙΚΗ 😉

    Σχόλιο από simela — Μαΐου 19, 2008 @ 5:22 μμ | Απάντηση

  5. Έλεγα κι εγώ πού είναι η Συμέλα και γιατί δεν μου απαντάει, κι αυτή φυτεύει μαρουλάκια και φασολάκια στον κήπο της στη Σουηδία…
    Φωτογραφίζεται με τον Παπούλια,πίνει τα καφεδάκια της, ψωνίζει κινηνητά, τα έμαθα όλα κυρία μου, διαβάζοντας το μπλοκ σου.Έτσι μου λύθηκαν οι απορίες γιατί δεν απάντησες στο μέιλ μου,αφού κι ολας το είδα δημοδιευμένο στο μπλοκ.
    Εν τω μεταξύ, η Κούκα είναι γνωστή για δύο τραγούδια:Το ένα είναι το ‘Ρίξε στο κορμίμου σπίρτο να πυρπολυθώ’ και το άλλο ‘Ο ωραίος κι η ωραία’.Και για να μη λες ότι σ’ αφήνω ανενημέρωτη,δυναμική μου Σεραία, σου το αφιερώνω έστω και με τη δύναμη των στίχων και χωρίς …μουσική επένδυση.

    Ο ωραίος κι η ωραία

    Στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
    Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
    Πρώτη εκτέλεση: Κατερίνα Κούκα & Αντώνης Καφετζόπουλος ( Ντουέτο )

    [Κούκα]:
    Στης καρδιάς μου το πρώτο σεργιάνι
    εμπριμέ είχα βάλει φουστάνι
    και σε βλέπω στην πρώτη γωνία
    να μου ρίχνεις σαΐτες ματιές.

    [Καφετζόπουλος]:
    Της μαμάς μου ο γιός ο ωραίος
    από έξι παιδιά τελευταίος
    είχα βγει στης αγάπης την πιάτσα
    για να κάψω μωρό μου καρδιές.

    [Ρεφρέν (μαζί)]:
    Κι από τότε στρείδι μύδι
    βάλαμε και δαχτυλίδι
    κι όλοι λένε στην παρέα:
    «Ο ωραίος κι η ωραία».
    Κι από τότε χείλια χείλια
    σ’ αγαπώ κι είμαι στην τσίλια
    κι όλοι λένε στην παρέα:
    «Ο ωραίος κι η ωραία».

    [Κούκα]:
    Μ’ ένα βλέμμα κουστούμι σου ράβω
    σα λαμπάδα σε τάμα ανάβω
    και σου στέλνω το σήμα μωρό μου
    πως για σενα επί τόπου σκορπώ.

    [Καφετζόπουλος]:
    Βάζω ένα λουλούδι στο πέτο
    και χαμόγελο σκέτο κουφέτο
    αχ μια φούντωση έχω στα στήθια
    και μετράω σφυγμούς εκατό.
    -Αχ, γιατί δεν είμαι κι εγώ στη Σουηδία και είμαι μοναχή μου στη Νορβηγία;

    Σχόλιο από Λίνα Κεφάλα — Μαΐου 31, 2008 @ 7:10 πμ | Απάντηση

  6. […] Είμαι, ωστόσο, ιδιαίτερα χαρούμενη που από μικρή φαινόμουν ότι… θα μεγαλώσω ότι από τότε ακόμα ήμουν με το μέρος των αδύναμων, ότι από τότε ακόμα ήμουν προστατευτική, ότι από τότε ακόμα ήμουν τολμηρή και ψιλο-αγοροκόριτσο και πάνω απ’ όλα ότι από τότε ακόμα ήμουν νταρντανοσερραία […]

    Πίνγκμπακ από Από μικρό φαινόμουν… « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Φεβρουαρίου 12, 2009 @ 9:46 πμ | Απάντηση

  7. […] πανεπιστημίου της ΖΩΗΣ), αλλά και σαν νταρντανοσερραίες και τα δυό μας, να διαβάσει τι έχω γράψει πριν 8-9 […]

    Πίνγκμπακ από Αμμοθάλασσα εδώ… « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Μαρτίου 30, 2009 @ 7:30 μμ | Απάντηση

  8. […] θα σας κάνει κρέπες κι αν της πείτε τ’ όνομα Συμέλα (η νταρντανοσερραία), σαν νταρντανοσερραία κι η ίδια θα σας κεράσει μία από μένα Ασφαλώς και δεν σερβίρουν […]

    Πίνγκμπακ από Οι 2 νταρντανοσερραίες… « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Μαΐου 14, 2009 @ 7:55 πμ | Απάντηση

  9. […] μαζί ένα σαββατοκύριακο εδώ! Είναι το Λινάκι που με βάφτησε Νταρντανοσερραία και με την οποία περάσαμε ένα υπέροχο αυγουστιάτικο […]

    Πίνγκμπακ από Αλλού εγώ αλλού αυτά! « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Μαΐου 28, 2009 @ 2:03 μμ | Απάντηση

  10. […] την ξέρετε…. αυτή που επέμενε να συστήνομαι σαν νταρντανοσερραία κι όχι σαν […]

    Πίνγκμπακ από ΑΝΤΕ ΤΣΑΟΟΟΟΟ…. « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Μαρτίου 27, 2010 @ 12:01 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

