ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαΐου 11, 2008

Ταξίμι και ντεμπούτο στο τραγούδι…

Για έξοδο έλεγα προχθές, την Παρασκευή, και νάμαστε λοιπόν, εδώ, με το Ταξίμι! Το συγκρότημα που επί 20 χρόνια μας διασκεδάζει, και Έλληνες και Σουηδούς, και μας βγάζει απ’ τους καημούς και τα βάσανα! Για όσο συνερισκόμαστε, δηλαδή, διότι τα βάσανα και οι καημοί συνεχίζουν μετά τα γλέντια μας…
Ο Χρίστος κι ο Γιάννης μετά των συζύγων Ann Katrin και Marina, και τα τελευταία χρόνια με τον μακρυμάλλη από την Ουρανούπολη της Χαλκιδικής Αναστάση, έπαιξαν πάλι τα ρεμπέτικα, τα συρτά και τα ζεϊμπέκικα με την παρέα στο τσακίρ κέφι να χορεύει!
Εγώ; Εγώ δεν χόρεψα αλλά δεν πειράζει – έχω χορέψει στην ζωή μου τόσο που μου φτάνει και για τα υπόλοιπά μου χρόνια, συνηθίζω κάπου-κάπου να λέω…..

Εγώ βρήκα τον χρονογράφο, δημοσιογράφο και νυν βουλευτή του «Σύριζα» (Α´ Αθήνας) Περικλή Κοροβέση που ήταν επίσκεψη για λίγο εδώ και που παλιά έχει φάει το ψωμί της ξενιτιάς για πολλά – πολλά χρόνια! Και τα λέγαμε! Κάτι και για τον Τσίπρα είπαμε μα δεν θυμάμαι… όχι πως ήπια – ένα ποτήρι κρασάκι όλο κι όλο ήπια μα πάλι λησμονώ!

Έκανα κάτι ακόμα – το «ντεμπούτο» μου στο τραγούδι έκανα! Πολλά μικρόφωνα είδα να έχουν τα παιδιά και δεν αρνήθηκαν να μου δανείσουν ένα και να κάνουμε μαζί το αποτελείωμα του προγράμματος… με ποιο τραγούδι δεν θυμάμαι! Ο μακρυμάλλης μου ψιθύριζε τα λόγια κι εγώ τραγουδούσα! Δεν ξέρω αν συμβαίνει σε άλλους αλλά σε μένα συμβαίνει το εξής: αν όχι όλα τα περισσότερα ελληνικά τραγούδια τα γνωρίζω σαν μουσική, τα λόγια όμως παραμένουν άγνωστα! Αναρωτιέμαι γιατί!

Το Ταξίμι παίζε κάθε Παρασκευή βράδυ στο ελληνικό εστιατόριο, με το ωραιότερο εκμέκ γλυκό, CIPOLLINI (τώρα πώς κολλάει το ιταλικό όνομα με τους έλληνες δεν ξέρω) στην οδό Hälsingegatan 47 στην Στοκχόλμη και αν βρίσκεστε εδώ γύρω να πάτε να τους ακούσετε…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

