ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Απρίλιος 28, 2008

ΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΗ ΓΙΩΡΓΗ

Με τις εκκλησίες δεν μπορώ να πω ότι τα πάω ιδιαίτερα καλά! Τουλάχιστον όχι όπως θέλουν να μας τα παρουσιάσουν οι εκπρόσωποι του Θεού. Αλλά με τον Αη Γιώργη έχω μια ιδιαίτερη σχέση και η πρώτη μου επαφή μ’ αυτόν ήταν η 8 Μαρτίου του 2007, στο νοσοκομείο του, στην Στοκχόλμη (στα σουηδικά λέγεται Sant Görans) όπου με κάρφωσαν με τη διάγνωση «καρκίνος μαστού»!

Η δεύτερη επαφή μου μαζί του ήταν η 27 Μαρτίου, 19 μέρες αργότερα, όπου στο ίδιο νοσοκομείο έγινε η μαστεκτομή και η ελπίδα μου είναι οι χειρούργοι να έκαναν μια γενική και ριζική καθαριότητα και να έβγαλαν από μέσα μου όλα τα κομμάτια της αγριάδας… έτσι λέγαμε εμείς το χόρτο που άπλωναν οι ρίζες του με τρόπο τέτοιο που αν δεν τις έκοβες από την μάννα θα ξανάβγαζε χορτάρι!

Η τρίτη επαφή μου με τον Αη Γιώργη ήταν όταν στο σπίτι μιας φίλης μου κομμώτριας έκανα μπάνιο και με την νοητική εικονοπλασία που είχα μάθει τότε από το βιβλίο «get well again» είδα πολλούς, όχι μόνο έναν, να εξολοθρεύουν τον δράκο – τον καρκίνο. Έχει ενδιαφέρον αυτή η άσκηση που προτείνουν στο βιβλίο και είναι απαραίτητο οι καρκινοπαθείς να το διαβάσουν και να ακολουθήσουν την άσκηση! Για την νοητική εκείνη εικονοπλασία μου διαβάστε ΕΔΩ!

Τον Ιανουάριο που επισκέφτηκα την φίλη και αναγνώστρια Μαίρη, στο Queens της Νέας Υόρκης, εκκλησιαστήκαμε στην εκκλησία του Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης μέσα στην οποία είδα αυτόν τον Αη Γιώργη που βλέπετε στην φωτογραφία! Ε, να μην έχω ιδιαίτερη σχέση μ’ αυτόν…

1 σχόλιο »

  1. καλημέρα!!! Χριστός Ανέστη!!! να είσαι καλά…. πάντα!!! με υγεία και γέλιο!!!

    Σχόλιο από "ζαχαρούλα.." — Απρίλιος 29, 2008 @ 6:56 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

