ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Απρίλιος 24, 2008

Με άλλων τσουρέκια…

Filed under: Uncategorized — simela @ 11:02 πμ
Tags: , , ,

Συνήθως γράφω στου χωριού μου, Καλοχώρι Σερρών, το blog θέματα που αφορούν παιδικά μου βιώματα αλλά σήμερα, και λόγω τσαντίλας που δεν κατάφερα να ανεβάσω μια κάρτα για να σας ευχηθώ κάτι τις, γράφω για κάτι που σκέφτομαι τέτοιες μέρες.

Τα τσουρέκια σκέφτομαι που τόσο τα ζητούσαμε, σαν μικρά, και που τώρα δεν τα φτιάχνουμε λόγω υγιεινής διατροφής που επιλέξαμε να διατηρούμε. (παρόλ’ αυτά σκέφτομαι να κάνω μερικά αύριο…)

Η μάνα μου ποτέ δεν έκανε τσουρέκια – το ταμείο της οικογένειας το κρατούσε ο πατέρας μου (γι αυτό το θέμα θα γράψω άλλη φορά) ο οποίος προφανώς δεν τα έβρισκε απαραίτητα για να αγοράσει τα υλικά τους!
Μα εγώ τρελαινόμουν όταν μύριζα των άλλων νοικοκυριών τις μυρωδιές – όλων οι φούρνοι ήταν έξω και οι μυρωδιές από παντού σου τρυπούσαν τη μύτη!

Μέσα στο χωριό και λίγο πιο πάνω από ένα σπίτι, η νοικοκυρά του οποίου έκανε τσουρέκια σε κάθε γιορτή, είχαμε ένα χωράφι. Σ’ αυτό ακριβώς το χωράφι επιλέγαμε να φιλάμε τις αγελάδες τέτοιες μέρες. Επειδή στο σπίτι αυτό υπήρχε ένα κοριτσάκι, ο Θεός να την έχει καλά εκεί που είναι, μάλλον στην Αμερική κάπου είναι, και στα κρυφά μας έφερνε τσουρέκια από της μάνας της, της Άφρως!
Ευφροσύνη προφανώς λέγανε την μάνα αλλά Άφρω την φωνάζανε, την δε μικρούλα, πιο μικρή από μένα, την λέγανε Αλεξάνδρα!

Δεν θυμάμαι με τι επιχειρήματα την κατάφερνα να μας τα φέρνει πάντως με εκείνα τα τσουρέκια έκανα εγώ το Πάσχα!
Αναρωτιέμαι αν η Άφρω ήξερε πού πηγαίναν τα τσουρέκια της… κι αν ποτέ το είχε μάθει πόσο ξύλο είχε ρίξει στην κορούλα της… Καλά να είναι και μάνα και κόρη

Έχω επισκέψεις μέχρι την Τρίτη, ένα χαριτωμένο μικρούλικο Chiahuahua σκυλάκι και δεν ξέρω κατά πόσο θα έχω χρόνο να γράφω….

Σας εύχομαι, ωστόσο, ωραία και ήρεμα να περάσετε, πολύ τσουρέκι, πολλά αυγά και πολύ αρνί να μη φάτε και όσοι παραμείνετε μπροστά στα κομπιούτερα σας τα λέμε και πασχαλιάτικα.

Πασχαλινά φιλάκια σε όλους!

UPPDATE!!! Την έβαλα τελικά την καρτούλα με την οποία ήθελα να σας ευχηθώ για τις γιορτές – δεν κάνει για Πάσχα; Κάνει, κάνει…

Κάνει και για Πάσχα, κάνει...

2 Σχόλια »

  1. […] και πασχαλινά μπιχλιμπίδια, απ’ αυτά που τόσο μου έλειψαν σαν παιδί! Με δικές μου πασχαλινές κάρτες, λοιπόν, σας εύχομαι […]

    Πίνγκμπακ από ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΛΛΩΝ ΚΑΡΤΕΣ; « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Απρίλιος 25, 2008 @ 7:15 μμ | Απάντηση

  2. Einai afto pou lene me ksena kollyba mnymosyno kanei

    Σχόλιο από cathreen — Απρίλιος 27, 2008 @ 7:56 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

