ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Απρίλιος 14, 2008

Ίδια κι απαράλλαχτη με την Liza Mineli

Filed under: Uncategorized — simela @ 11:21 πμ
Tags: , , , ,

Είδα προχθές ένα βίντεο στην Ρίτσα με την Λίζα Μινέλι και θυμίθηκα πάλι κάτι.

Τα νιάτα μου θυμήθηκα – τότε που ήμουν και νέα και ωραία, γιατί τώρα είμαι μόνο ωραία 😉 πως λένε και οι Σουηδοί – τότε που εκτός από ωραία ήμουν και η πιο καλή γκαρσόνα!

Τέλειος συνδυασμός: νέα, ωραία, τσαχπίνα και γκαρσόνα – με τα μπουρμουάρια μου τότε είχα χτίσει παλάτια άσχετα αν είχαν χτιστεί σε άμμο…
Στο θέμα μας: είχα τότε το στάιλ της Λίζα Μινέλι, ήμουν ακριβώς σαν αυτήν! Το μαλλί μου, τα κόκκινα τα χείλη μου (τότε κατανάλωνα και χρώματα κι αρώματα, τώρα δεν το κάνω, ανάποδα τα πάω εγώ), αφού οι πελάτες για να παραγκείλουν με φώναζαν Λάιζα! Κι εγώ πια στο Λάιζα άκουγα καλύτερα απ’ ότι στο Συμέλα!
Άλλωστε τα ονόματά μας δεν τα ξέρανε οι πελάτες και τους ερχόταν καπάκι η ομοιότητά μου με την Λάιζα ΜΙνέλι!

Αυτά κι άλλα πολλά μου θύμισε η Ρίτσα με το βιντεάκι της.

Στην φωτογραφία, που είχε δημοσιευτεί σε εφημερίδα και που δυστυχώς δεν φαίνεται καλά, δουλεύουμε στους αξιοθέατους χώρους του Berns Salonger όπου είχα δουλέψει για κάποια χρόνια. Και όπου ξεκίνησα να δουλεύω δίχως ιδιαίτερες εμπειρίες – Αυτό είναι να είσαι και νέα και ωραία, και τσαχπίνα… αλλά πάνω απ’ όλα δραστήρια!

Τύχει και περάσετε από Στοκχόλμη αξίζει να πάρετε έστω έναν καφέ στους χώρους του που περισσότερο σου θυμίζουν αρχοντικό θέατρο και μουσείο παρά εστιατόριο!

3 Σχόλια »

  1. Οκ Σιμέλα στα υπόψην το καφέ 🙂
    Θα σε βάλω και στα αγαπημένα links γιατι με ταξιδεύει η σελίδα σου 🙂 Καλή μέρα (ξανά)!!

    Σχόλιο από roadartist — Απρίλιος 14, 2008 @ 1:32 μμ | Απάντηση

  2. Kalo mou koritsi me to ateleioto humor kai tin pragmatiki omorfia ,kalispera apo tin Athina…Nasai kala moyftiaxes to kefi
    rits

    Σχόλιο από ριτσα μασουρα — Απρίλιος 14, 2008 @ 2:46 μμ | Απάντηση

  3. Παραμένεις μία γοητευτικότατη γυναίκα αγαπητή μου!

    Σχόλιο από coolplatanos — Απρίλιος 14, 2008 @ 10:28 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

