ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Απρίλιος 11, 2008

Και του πουλιού το γάλα….

Καλό το τραπέζι, ε; Και του πουλιού το γάλα πάνω!
Ποιος δεν θα ‘θελε να βρεθεί σ’ ένα τέτοιο τραπέζι με όλα τα καλά του κόσμου μπροστά του. Και ήρθαν μετά και τα επιδόρπια και τα τυριά και τα λοιπά και τα λοιπά… Μέχρι και γιαπωνέζικο σούσι είχαν φτιάξει, το βλέπετε;

Ήμουν παρέα με μια φίλη μου εγώ και τελείως τυχαία καταλήξαμε μετά σ’ αυτό το σπίτι το καθαρά σουηδικό (μάνα, πατέρας, παιδιά Σουηδοί) – στο έτοιμο και στρωμένο αυτό τραπέζι.
Με το που μπήκα στο σπίτι και είδα τις γάτες και τα σκυλιά μέσα μειώθηκε αυτόματα η όρεξή μου – όχι πως πεινούσα και ιδιαίτερα αλλά ίσως και να πεινούσα εάν δεν έβλεπα τα ζώα ανάμεσα στα πόδια μας. Και αργότερα και κάποιες τρίχες…. και σαν είδα και την γάτα να πηδά στον πάγκο της κουζίνας ήταν πια η χαριστική βολή!

Ε, όχι πια, ως εδώ και μη παρέκει.

Να τα αγαπάμε τα ζώα, δε λέω, αλλά όχι και να τα έχουμε ανάμεσα στα πιάτα και στα ποτήρια μας, πάνω στα τραπέζια μας, πάνω στους χώρους παρασκευής της δικής μας τροφής. Όχι και να τα ταΐζουμε στα ίδια πιάτα που τρώμε κι εμείς… αυτό δεν το είδα στην σημερινή περίπτωση αλλά την στιγμή που όλα τ’ άλλα τα είδα γιατί να μην συμβαίνει και αυτό διότι σε κάποια άλλα σπίτια το έχω δει και αυτό!

Δεν ξέρω κατά πόσο οι Έλληνες υποφέρουν από αλλεργίες αλλά εδώ υποφέρουν πολλές οικογένειες και η σημερινή εικόνα δίνει πολλές απαντήσεις σ’ αυτό, πιστεύω!

3 Σχόλια »

  1. Εδώ θα βρεις απ’ όλα! Εκτός από σεξ, εθνικισμούς και οποιουδήποτε είδους φανατισμούς
    To σεξ φανατισμος??
    καλο και αυτο…
    Οταν γερασει ο ανθρωπος….

    Σχόλιο από nio — Απρίλιος 11, 2008 @ 10:34 μμ | Απάντηση

  2. […] μου βόλτα, πριν καταλήξω σ’ εκείνο το τραπέζι με και του πουλιού το γάλα πάνω και μετά από εκείνο το βαρύ meeting που είχα περί […]

    Πίνγκμπακ από Ροζ βίλα & ελληνικές κεραίες… « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Απρίλιος 12, 2008 @ 10:04 πμ | Απάντηση

  3. Εγώ πάντως είμαι φανατικός οπαδός του σεχ. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    Σχόλιο από Theogr — Απρίλιος 14, 2008 @ 3:11 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

