ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Απρίλιος 5, 2008

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ…

Filed under: Uncategorized — simela @ 7:55 μμ

Θα ήθελα να πω κάτι στους επισκέπτες μου πριν ακόμα συνεχίσω να γράφω στο νέο μου αυτό σπίτι στο οποίο μάλιστα μπήκα τώρα που κάνει ριζικές αλλαγές η πλατφόρμα του wordpress – όχι πως εγώ τις αντιλαμβάνομαι αφού ούτως ή άλλως δεν γνώριζα καν την παλιά πλατφόρμα!

Όπως οι περισσότεροι από εσάς ξέρετε στο παλιό μου blog, με την blogspot πλατφόρμα, δεν είχα τα σχόλια ανοιχτά και αυτό επειδή φοβόμουν μήπως δεν αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις/επιθυμίες των σχολιαστών μου να απαντώ άμεσα και σε όλους.

Εδώ σκέφτομαι να τα έχω μεν ανοιχτά αλλά να κάνω όπως οι περισσότεροι τουλάχιστον Σουηδοί!

Όταν, δηλαδή, σχολιάζετε σε κάποιο κείμενό μου μην περιμένετε την απάντησή μου αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα έρθω εγώ στο δικό σας blog και θα σχολιάσω εκεί ή θα σας απαντήσω στο σχόλιό σας.

Ίσως αυτό δεν σας φαίνεται τόσο καλό και προσιτό για Έλληνες αλλά εγώ το βρίσκω μια χαρά αφού υπάρχει κίνδυνος να μη σας διαβάζω άμεσα κι είναι έτσι άδικο να περιμένετε την απάντησή μου!

Άλλωστε μια συνήθεια είναι όλα και είμαι σίγουρη ότι πολύ γρήγορα θα συνηθίσετε και στο νέο αυτό στυλ αλά Συμέλα!

Ευχαριστώ για την κατανόηση σας!


Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

