ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Απρίλιος 3, 2008

Καινούργιο κόσκινο που να σε κρεμάσω…

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:09 πμ

Κάπως έτσι γίνεται από χθες που άρχισα αυτό το blog.

Μια καφέ χρώμα ταγέρ μου βάζω (μου φαίνομαι πολύ σοβαρή και λυπημένη), μια πράσινο (φοβάμαι μη μου πουν ΠΣΚτζού), μια γκρι (μου φαίνομαι πολύ σοβαρή και μπιζναδόρα – όχι πως αυτό είναι κακό αλλά αυτή την στιγμή για μπιζναδόρα δεν μου βγαίνει), μια μπλε (φοβάμαι μη μου πουν ΝΔτζού), για κόκκινο αποκλείεται – δεν μου βγαίνει καθόλου σ’ αυτό το χρώμα…

Μέχρι να κατασταλάξω σε κάποια παρουσίαση και κάποιο χρώμα αντέξετε με σας παρακαλώ…
Ποιος να μ’ αντέξει; δεν κατάλαβα – αλήθεια σε ποιον μιλώ τώρα; ποιος μπαίνει εδώ μέσα την στιγμή που δεν έχω καταχωρήσει και την ύπαρξή μου πουθενά;

Δεν θυμάμαι και πώς γίνονται οι καταγραφές και οι καταχωρήσεις – πέρασε καιρός που καταγινόμουν μ’ αυτά και τα έχω ξεχάσει…. από την άλλη πάλι είμαι σίγουρη ότι θέλω να με βρουν εδώ μέσα;
μήπως με θέλω μόνο για μένα;
μήπως με θέλω πριβέ και μακριά από τα «φώτα της δημοσιότητας»
λέω μήπως… δεν ξέρω… θα το σκεφτώ… και αυτό θα το σκεφτώ!

3 Σχόλια »

  1. Αυτό σε γαλάζιο απαλό χρώμα μου αρέσει. Μου αρέσει πολύ και το τοπίο στο κεφαλάρι της σελίδας. Σε ταξιδεύει. Για να σε βρουν έλεγξε από τα options – reading αν το έχεις ανοιχτό να το ανιχνεύουν οι διάφορες μηχανές και αυτόματα θα καταχωρηθεί σε καταλόγους, απλά μετά πας και το κατοχυρώνεις κιόλας.

    Σχόλιο από coolplatanos — Απρίλιος 3, 2008 @ 3:49 μμ | Απάντηση

  2. Καλημέρα Συμέλα μου..που χάθηκες;

    Σχόλιο από Δηιάνειρα — Απρίλιος 4, 2008 @ 9:14 πμ | Απάντηση

  3. Καλορίζικο. Όμορφο και λιτό. Πάντα τέτοια.

    Σχόλιο από Theogr — Απρίλιος 4, 2008 @ 9:27 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

